|
|
| Robvef |
| Robvef is nu heel erg jaloers:( :( :( :( |
|
|
| magrec |
MWOEHAHA
magrec is weer online
na ff op school te zijn geweest anderhalf uur te hebben gewerkt en thuiskomen en niet op de pc kunnen omdat zuslief bezig is met verslag/project (pabo sucks echt wel hehehe) |
|
|
| Muppet |
Hey niet tegen alle newbies zijn...we moeten ook beginnen en moeten het nog leren(ok van plaatjes posten moet je gewoon proberen en niet meteen gaan janken daar hebben jullie gelijk in)sommige newbies zijn toch ok???? want jullie zijn ook ooit begonnen...en nu hopen dat ik niet meteen geblokt wordt door blik en henkie_henk
Greetings Muppet |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Muppet
Hey niet tegen alle newbies zijn...we moeten ook beginnen en moeten het nog leren(ok van plaatjes posten moet je gewoon proberen en niet meteen gaan janken daar hebben jullie gelijk in)sommige newbies zijn toch ok???? want jullie zijn ook ooit begonnen...en nu hopen dat ik niet meteen geblokt wordt door blik en henkie_henk
Greetings Muppet |
Ah vooruit, jij mag blijvuuuh...:p |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Muppet
Greetings Muppet |
hehe, daar hebben wij (helaas) geen macht over, daar moet je swamper voor hebben...
en wij zijn wel aardig voor newbies, alleen al die informatie kun je ook gewoon lezen op de site, dat is echt niet zo moeilijk, daarom beetje nutteloos om te vragen
toen ik een newbie was, was ik niet irritant:D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|