|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by zamson
antagligen?
Men vem bryr sig? DVD-R är väl det enda mediet där det kommer synas en stor förändring.. och DVD-R köper man redan nu billigast från UK |
var beställer du datadelar i UK som leverar till sverige? jag leta skiten ur mig förut efter det men hitta inget ställe som leverera utanför UK :S |
|
|
| NordLight |
| quote: | Originally posted by zamson
och DVD-R köper man redan nu billigast från UK |
Har du någon bra länk?
Greetz
NordLight |
|
|
| Zliten |
Mina vänner.. Oroa er inte... Jag kan säga som steve sa.. "Det kommer fortsätta i samma takt, men i andra kläder" om jag kommer ihåg rätt =)
Grejen är den att vi har Antipiratbyrån här i Sverige, men allt de gör och kan göra är att skrämmas, det har de gått ut med offentligt också.
Och varningarna som vissa har fått, finns det inte många av, har bara hört ett fåtal fall, och det är tyvärr bara Telia ( Comhem ) som skickar ut dessa. Och det är inte heller någon större fara, om du fortsätter, skickar de bara ut en del varningar till och det värsta som kan hända är att de stänger av bredbandet. :P
Alla ni som har Bredbandsbolaget oroa er inte, vi lever bra =)
Tyvärr är det så att kriminaliteten kommer alltid att ligga ett steg före, dvs nerladdning också =)
:haha: |
|
|
| Smekbar |
| dessutom är det väl som så att det är olagligt att avlyssna elektronisk trafik i sverige, än så länge. Dvs polisen får inte kolla vad trafiken in och ut från en dator innehåller, men de kan sätta dit en med loggar. Kör man då med krypterad trafik (vilket jag inte vet om de går eller inte med DC, hade varit trevligt om det gjorde) så försvårar det ju ordentligt. Tyvärr e det som så att det snackas om att tillåta elektronisk avlyssning också, vilket inte e bra... :/ |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|