|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Miss P: ehm, volgens mij heb ik ook gezegd 'wat kut voor je'. oeps... :clown: |
sja standaard reactie als je uit eigen ervaring weet hoe het voelt, een einde aan periode moet maken van iemand waar je _ECHT_ van hield.Dat voelt ondansk alle voordelen van een nieuw leven echt niet leuk. Misschien moet miss p nog erachter gaan komen hoe het voelt om ECHT van iemand te houden in een relatie. |
|
|
| Miss Proximus |
tering ruben gaan we op die tour?
ja dat van jou is houden van, dat obsessieve gedrag van je :rolleyes:
je mag wel altijd denken dat je zo wijs bent, maar please gozer sommige van ons weten wel een stukje beter, en wie ben jij om voor mij uit te maken of ik wel of niet van hem gehouden heb? pffft dit gaat me echt te ver! god, dat ik vergeten was hoe een ontzettend hoogdravende SUKKEL je wel eigenlijk niet bent....ondanks al die mensen die me dat al keer op keer vertelden...hahaha ruben..LOL...bedankt voor de bevestiging :thepirate
2 Riz: kan best zijn dat je t gezegd heb, ik ga geen gezichten bij uitspraken in een schriftje zetten. Maar ja, wat boeit t ook...
Dave: zit wat in, maarre...wie praat er voor anderen? ik toch zeker niet...heb gellof ik al uitgelegd dat t om mijn gevoel gaat.
hoe moeilijk is t voor mensen om een simpel regeltje te interpreteren? :conf: jullie hebben toch leren lezen, of niet soms :D
blaat :D |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
tering ruben gaan we op die tour?
ja dat van jou is houden van, dat obsessieve gedrag van je :rolleyes:
je mag wel altijd denken dat je zo wijs bent, maar please gozer sommige van ons weten wel een stukje beter, en wie ben jij om voor mij uit te maken of ik wel of niet van hem gehouden heb? pffft dit gaat me echt te ver! god, dat ik vergeten was hoe een ontzettend hoogdravende SUKKEL je wel eigenlijk niet bent....ondanks al die mensen die me dat al keer op keer vertelden...hahaha ruben..LOL...bedankt voor de bevestiging :thepirate
2 Riz: kan best zijn dat je t gezegd heb, ik ga geen gezichten bij uitspraken in een schriftje zetten. Maar ja, wat boeit t ook...
Dave: zit wat in, maarre...wie praat er voor anderen? ik toch zeker niet...heb gellof ik al uitgelegd dat t om mijn gevoel gaat.
hoe moeilijk is t voor mensen om een simpel regeltje te interpreteren? :conf: jullie hebben toch leren lezen, of niet soms :D
blaat :D |
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
meisje you've got a lot 2 learn;) |
|
|
| Donna |
Uhmz,ik vind t nogal wat om over *jullie* exen te spreken als ik er daar 1 van ben.
Ik moet zeggen dat ik t in dit geval namelijk helemaal !eens ben met mijn ex en t een relaxed gevoel vind dat ondanks de ellende die we elkaar misschien hebben aangedaan nog steeds kunnen relativeren...
Dat heeft naar mijn id idd te maken met echt van elkaar houden en elkaars fouten te zien als human ookal ben je er soms flink door gekwetst geweest.
2 partijen betekend 2 schuldigen,en het houd niet in dat degene die t meest onschuldig is dat ook daadwerkelijk is,want diegene laat meestal dingen gebeuren om welke reden dan ook en zegt achteraf wat er fout aan was.
Dit kan zijn omdat je iemand niet wilt kwetsen wanneer je t eerder zou vermelden maar t laten gebeuren omdat je niet wilt kwetsen is net zo fout.
Zou zomaar kunnen dat sommigen niet begrijpen hoe ik dat bedoel maar dat komt omdat je enorm diep gegaan moet zijn om dingen ook maar zo te KUNNEN zien.
Het is wel de reden waarom RV en ik nog steeds kunnen praten ookal is er veel beschadigd,we vinden het belangrijker niet uit elkaars leven te verdwijnen after all we shared dan op elkaar in te hakken om de meeste gram te halen.
Dus oordeel niet over iemand die heel goed weet te incasseren als ie weet dat ie fout zit als je zelf totaal niet meer weet wie degene is waar je ooit *zoveel van hield* |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|