return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
kleine moeite groot plezier: help ff!!!!

Ding Chavez
Berichtje achtergelaten :)
Jij ook veel plezier morgen Iris!
DjRV
Signed:D
Miss Proximus
quote:
Originally posted by magrec
:eyes: Ah dat eerste is niet zo leuk:eyes::eek: zeg

ik vond het (en vind nog steeds) ZWAAR irritant dat mensen opeens verhalen gingen ophangen hoe erg t wel niet was dat mijn 3,5 jarige verkering uit was. ECHT alsof je op deze wereld alleen gelukkig mag zijn in een (al dan niet ongelukkige) relatie!

daarom zeg ik SHUT UP en voor Riz dit: ik hoop dat jij er net zo gelukkig mee kunt zijn als ik :) want de kwaliteit van míjn leven is zeker met 1000% gestegen :)

oh ennu....heb ook ff gereageerd (k) aan Riz!!!
DjRV
quote:
Originally posted by Miss Proximus
ik vond het (en vind nog steeds) ZWAAR irritant dat mensen opeens verhalen gingen ophangen hoe erg t wel niet was dat mijn 3,5 jarige verkering uit was. ECHT alsof je op deze wereld alleen gelukkig mag zijn in een (al dan niet ongelukkige) relatie!

daarom zeg ik SHUT UP en voor Riz dit: ik hoop dat jij er net zo gelukkig mee kunt zijn als ik :) want de kwaliteit van míjn leven is zeker met 1000% gestegen :)

oh ennu....heb ook ff gereageerd (k) aan Riz!!!

uhm die dude bedoelt het gewoon goed hey,ga is ff relaxed reageren anders?
Miss Proximus
jammer hč? dat wij vrouwen zo beter af zijn zonder jullie ;)

het feit dat jij het een a-relaxte post vind zegt denk ik meer over jouw frustraties dan de mijne ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland