|
|
| Donna |
haha hey hon:)
ofcuz u agree with me,royal minds think alike;) |
|
|
| TimeportE |
mmmm.. heb weer een interessante discussie gemist ook al ging et me nix aan :)
ach ja, moet meer actiever zijn dan mis ik dit soort dingen niet :D
owja, ik ga nu eff berichtje schrijven, hoop dat et een leuke bruiloft is geweest :) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by magrec
oe hehe dacht ik, laat ik mijn forum leven eens verbeteren en zorgen dat er doormij iig niet meer geflamed gaat worden blijkt dat een klein stukje tekst toch weer aardig wat stof doet opwaaien ;)
j/k ;)
Maar ik bedoelde het goed en bedacht me later dat je het ook van een andere kant kon bekijken zoals proximuts bedoelde maar goed ;)
Ik hoop dat de trouwerij leuk was en dat het feest nog goed lang doorgaat :D |
hey jij mij proximuts noemen hè? :p
oh en Lucas...t komt volgens mij 9 van de 10 x voor dat je te laat bent :D je doet toch iets fout geloof ik (k) |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
oh en Lucas...t komt volgens mij 9 van de 10 x voor dat je te laat bent :D je doet toch iets fout geloof ik (k) |
jah ben beetje inactief en af en toe post bui.. maar ja, het ligt dus aan mij.. :( |
|
|
| New Wave |
Ah, ik had daarnet een een reactie op het stukje van Josta geschreven maar aangezien de discussie niet meer verder gaat heb ik hem weg gehaald.
Als ik hem liet staan kreeg ik toch weer allemaal gezeur over me heen. Het was een hele serieuze post en dat zijn jullie totaal niet van mij gewent.:p
Josta als je hem alsnog wilt lezen dan mail je me maar :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|