return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
en halvtimme av självgjort hardstyle :)
View this Thread in Original format
ScuL
tja :)

somliga av er vet att jag oxo producerer hardstyle själv.. :)
har aldrig orkat att ladda upp mina låtar och spridas dem över nätet eftersom en par låtar ligger hos skivbolagen och blir kanske släppat på vinyl :D

jag har tänkt om hur jag kunde fixa bästa möjligheten så att ni kunde lyssna till mina låtar ändå. och så har jag gjort den här mixen... det innehåller bara låtar jag har produceret själv:

Click här

Tracklist:
01 ScuL - High Volume
02 Zappaman - Never Stop (ScuL remix)
03 ScuL - Take it out
04 ScuL - Feel the Drumz
05 ScuL - Electrocution
SteveTranz4ever
Har laddat hem och lyssnar nu :)
dj_hysterix
WOW:.det här är verkligen bra hardstyle ! :eyes:

bra produktioner, dom här låtarna kan vi ha på skivan :)
dbl
låter ju hel grymt :)
mjz
heh, har några mindre platsproblem på datorn just nu, men en liten mix ska jag nog kunna klämma in...

*laddar ner*
St_Andrew
Håller med, tyckte det var väldigt bra även fast jag inte är världens största hardstyleaddicter =)
ShyTrance
laddar ner den nu =)
ShyTrance
de va bra låtar :D:cool:
SteveTranz4ever
Låter najs rakt igenom tycker jag... e inte super hemma på hardstyle men jag har lyssnat en hel del på senaste tiden

Gillar bäst hittills
03 ScuL - Take it out :)
Glorie
tjooo :)

nu har ja lyssnat me :) ja tycker du har grym talang martijn!!!! många av ljuden kan man direkt härleda till andra hardstylelåtar.. kan inte komma på nån direkt nu.. :) blir du förvånad om ja tycker alla låtar e bra`? ja tycker det faktiskt... MEN.. va ere för "Lyrics" du anv. i den låten som går vid 9 min?? :) innan me... va säger han eg? :) låter lite tradigt.. men jaja.. spelar ju ingen roll.. de e ju musiken ja ska lyssna på :D

snygga övergångar me.. men ja vet ju redan att du kan mixa :D verkligen kul att höra nåt som du gjort helt å hållet själv.. både produktionsmässigt samt.. mixmässigt :D

jag lyssnade ju på hela mixen förut.. å det var på ETT enda ställe ja inte gillade vad du gjort me tonerna.. men jahittar det inte.. kan återkomma me det senare om ja kommer ihåg.

sista låten e jäkligt fet.. :) första med, den vid 16 med.. fan.. de e hela tiden :D :D:stongue: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: fan va ja gillar bastrummor :D

mjz
riktigt bra låtar faktiskt, men det är ju inte allt för ofta jag är på humör för hardstyle nu för tiden, sista perioden jag hade var för typ ett år sen... :)
Nyx
har precis lyssnat igenom mixen..låter jäkligt bra, Scul! :disbelief

dröjer nog inte länge innan Lady Dana & c: o kör med dina låtar i sina set ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement