|
|
| SnuggLe |
Blijkbaar is er weer zoiets nodig... althans, daar lijkt het wel op.
Nou, zeik in deze thread alles en iedereen af wat je wil.... dan close ik um over 1,5 week en zijn we weer even van al het gedoe af omdat iedereen dan zijn hart heeft gelukt.
Oke? Oke!
En nu niet ineens allemaal op mij zeiken van 'wat een domme thread', want d'r is hier laatste tijd alleen maar gezeik. Op elkaar, op muziekstijlen, op gezeik van anderen. Kappen nou!
So.... let the games begin! |
|
|
| Teknikol |
| Er word niet naar hardstyle geluisterd door domme mensen, hardstyle word gemaakt door non-creatieve mensen |
|
|
| stevesimon |
wat versta jij onder non creatief, als iemand iets verzint is die al creatief bezig!
Creatieve Cursussen
In de creatieve cursussen van Heyokah gaat het om het laten spreken van het gevoel. Er wordt niet alleen iets moois gemaakt, je krijgt ook meer inzicht in jezelf.
De verschillende cursussen in "Creëeren vanuit je gevoel" laten je voelen wat creatief bezig zijn met je doet. Ben je iemand van actie en wil je het liefst meteen aan de slag of neem je de tijd om je medecursisten te leren kennen en aan een gezamenlijke meditatie mee te doen.
Momenteel biedt HEYOKAH:
A. Spiritstone beschilderen
Na kennismaking en gezamenlijke meditatie wordt een steen (of ander voorwerp naar keuze) beschilderd met traditionele vormen en kleuren.
B. Dreamcatcher knopen
Hier leer je meer over de betekenis van de Indiaanse dreamcatcher en hoe je er zelf een voor jezelf of iemand anders kunt maken.
C. Medicijnbuidel maken
Medicijnbuidels zijn (leren) zakjes gevuld met voorwerpen uit het dieren-, planten- en mineralenrijk. Een medicijnbuidel wordt gemaakt voor persoonlijke bescherming. Persoonlijke toevoegingen versterken de werking van deze talisman.
D. Totempaal maken
Na een meditatie waarin we op zoek gaan naar je totem (persoonlijke krachtdieren) maken we een totempaal. Het centrale thema is daarbij je persoonlijke kracht- of geleidedier voor dat moment |
|
|
| New Wave |
Ik wordt een beetje gek van al dat gezeik over hardstyle!
Iedereen zit maar te knakeren op de mooiste muziek aller tijden!
techno zuigt gewoon ontzettend en al die kneuzen denkdan dat ze smiller zijn:
FACK YOU!
het heeft niets met IQ te maken, gewoon met het gevoel!
Technomensne hebben duidelijkgeen gevoel voor muziek, tis namelijk prutsmuziek!!
Voor die stomme kut nepperds! techno is voor de zwabbers van de hardcoretijd!!!!
HARDSTYLE UBER ALLES! |
|
|
| SnuggLe |
Ik wil ook even zeiken ofcourse:
Kappen met het maken van die onzinnige threads... en dan noem ik met name Arjo voor zijn onzinnige thread met de spelling, en die misselijke robin. 1 tip voor Robin: www.google.nl voor al je vragen. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|