return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 
De Afzeik-Thread

Remy D
Stel nou dat een vader een paard neukt en dat hij gillend in hem klaar komt en dat hij zo diep spuit dat het in de zaadvoorziening van het paard komt en dat diezelfde vader daarna dat paard een moeder laat neuken en waar dan later dat paard hinnekend in klaar komt en zodoende die moeder bevrucht. Is het dan na 9 maanden genetisch mogelijk dat dit er dan uit komt?.?.?. :conf: :

Cosmic Guy
quote:
Originally posted by Teknikol
Rolling Over The Floor p00pend in mijn broek:D :p

Aahhh, waarom zie ik alleen kruisjes:whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
eieregooie
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
iedereen maakt meningen op uiterlijk, zelfs jij ;)

Tuurlijk is iedereen bevooroordeeld, maar dat wil niet zeggen dat je mensen op voorhand moet gaan afzeiken...

En als we dan toch aan het zeiken zijn... Waarom loopt iedereen opeens z'n nick te veranderen :whip: Mateloos irritant!

:D
DJ_Siesta
oke heb hier nog een foto van een ongelooflijke HUNK, hij had em wat zwart gemaakt, anders zag je zn kut hoofd ook nog, podvderdorrie maar dat kan niet.

oja hij was ook nog maar 14 jaar heh,
DJ_Siesta
btw sander, als we toch pics vanmij aan het posten zijn, heb dr nog wel een paar!!

als jullie nog meer fotos vna mij willen, zeg het maar hoor, heb me hele pc vol staan van me zelf;)

ciao!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland