| Donna |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Kijk ik vind hetw el leuk hoor dat Siesta lekker in de zeik genomen wordt, want die foto's zijn idd mja :)
Maarrrrrrr ik vind het super lame dat als je die foto's zo'n btje half sneaky van iemand ze ftp heb gedownload hebt en er dan gevraagd wordt ze niet te posten, dan vind ik het echt oppersneu dat dan toch gedaan wordt, maar ja die mening zal ik dan wel als enige hebben :conf: |
LoL,lees deze thread voor t eerst weer sinds ik in pag.1 gereplied heb en al lezende dacht ik dus psies t zelfde.
Tuurlijk heeft gerrit wel eens gemeuk terug verdiend maar ookal zijn deze pics nog zo gaar,heb er toch echt geen mening over want wie heeft geen foto's die extreem gaar zijn van zichzelf en bedenk dan ook ff als iemand die je op je bak vertrouwde ze post.
Dit zijn dus de dingen waardoor je leert te wantrouwen;)
En sja,Gerrit kan een mispisser zijn maar je weet iig wat je aan m hebt.
Afterdingetje was ooit met hem samen in een DonnieafzeikTeam geselecteerd en dit team speurden saampjes het net af om antirimpelcreme campagnes te maken naar pics van mij!:D
En dat allemaal om ppl te bewijzen dat zonder rimpels oud worden ook ECHT kon,AMAZING! 
Naja nu zie ik tot mijn verbazing dat t team zich heeft opgesplitst in 2 solomannetjes die elkaar proberen af te slachten,how veranderlijk is tha mens  :D |
|
|