|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
åhhhhhh fattar inte att jag kunde bli född i helt fel land... vad har tranceguden emot mig... :'( |
ta det lugnt :)
trance finns över hela världen, även när man kan inte upplever det :D
visst kommer dagen att det ska bli bättre i sverige |
|
|
| dj_hysterix |
när jag flyttade hit till skarpnäck lärde jag känna en sjysst kille ,som är en mycket bra kompis till mig nu, och han drog mig ner i trancen. Han hade köpt skivor och vi båda satt o lyssna på dom...gamla godingar som "Goliath 5" och andra gamla trance-album osv.
så diggade jag oxå stenhårt Alice DJ :p |
|
|
| Vizay |
redan när jag gick i 6:an (alltså för 6 år sedan för er som inte vet hur gammal jag e) så va jag över hos en grannpolare, så körde han igång en gammal gammal goding, Dune - Hardcore vibes...jag blev förälskad från början
då lyssnade jag galet mycke på nirvana å that kind of music men jag började lyssna mer och mer på det som jag då kallade Techno...
sen i 8:an nån gång så visade en polare mig lite "riktig" trance i form av typ armin, ferry, svenson & gielen osv...
sen dess har jag varit fast :D
för mig känns trance så naturligt, känns som jag aldrig riktigt lyssnat på annat även om jag e ganska öppen av mig vad gäller musik :) |
|
|
| mindshooter |
Började med E-type...upptäckte Antiloop....Robert miles blev helt plötsligt intressant och jag köpte mitt första album i livet när jag var 9 år....Rober miles - Dreamland Sen vare väl igång mer eller mindre....När jag fick höra DJ Tiesto - live at Trance energy 2000, då visste jag vad det var för musik jag letat efter så länge :) |
|
|
| robstar |
| Började lyssna på Thunderdome i 6an sen blev de trance ett par år efter det. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|