return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
SWE-TA skiva?

ScuL
Jag har tänkt på det tidigare... men nu ska jag äntligen göra ett tråd.

Jag vet att det finns flera producenter här.. jag till exempel, men oxo Smekbar, Dioxys, osv. Kanske är det en kul idé att mixa ihop en skiva som består endast av låter gjort av TA-medlemmar.

Först måste jag veta vem producerer och vill jobba med den här 'projekten'.. :)
Vad tycker ni?
SteveTranz4ever
Jag tänkte faktiskt på det här om dagen...
Vi harju en del producenter som sagt och några DJs.
Den som inte producerar kan ju DJa ihop en officiell mix... jag föreslår då Jre... du har ju pinoeer grejjer å allt hemma :)

Vilka har vi som sagt då

Vizay
Endre
Dioxys
Robstar (kanske har nån han inte släpper på nån label(hoppas))
Smekbar
+ fler
Jre
Låter som en bra ide!

Om det ska mixas ställer jag gärna upp men...

Det är säkert fler som vill mixa så alla som
vill kan ju lämna sitt bidrag så röstar vi fram
bästa Mixen eller nått :)

/ Jre
ScuL
Kul att ni är interesserad :D

Jag vet inte om du vet Steve men jag producerar också.
Har aldrig laddat upp låter för provning eftersom jag skicker till skivbolaget först innan jag kan publicera de på näten.
Glorie
Vilken schyst idé! det hade jag faktiskt inte tänkt på innan.. (som många verkar ha gjort) ;) ja måste säga att jag nog tycker det skulle va roligare om de som producerar låtar får vara med på skivan elle??? LÄTT att Dioxys & Starfall ska vara med! :D

På det sättet får ju fler personer vara med? Å andra sidan är det ju inget som hindrar oss att göra ytterligare en skiva me en mix :) En sån här skiva behöver ju inte bli dyr heller... runt en 30 kr? eller va tror ni? :) skivkostnad och porto.. plus en tia för oväntade utgifter eller fodral :)

mycket bra idé! tål att upprepas :):rolleyes: :rolleyes:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden