|
|
| SteveTranz4ever |
Lite svårt ändå att tävla om vilken mix som e bäst om det finns tex. 3 som mixar.
Då ska dom som vill rösta ladda hema alla å lyssna igenom alla för att sen bestämam vilken som ör den officiella...
Dock har jag inget konkret förslag på hur man löser det smidigare... |
|
|
| mjz |
| hmm... jag skulle kunna vispa ihop nåt totalt oharmoniskt, utan taktkänsla och som låter som man kört det genom nintendo 8-bitars ljudjort... men annars är det nog bäst jag håller mig utanför... ;) |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ahh tyckte du skrev du skulle göra en hardcore ;) he he men en hardtrance e ju najjs !!! |
lol :) då läste du fel :p jag skrev verkligen hardtrance..
har oxo en hel del hardstyle låter som ligger kvar.. kan oxo använda dem i mixen kanske.
kul att se att de finns nya förslag direkt efter idéen kom på minnet.
cd omslags tävling till exempel :) verkligen bra :D
| quote: | Originally posted by mjz
hmm... jag skulle kunna vispa ihop nåt totalt oharmoniskt, utan taktkänsla och som låter som man kört det genom nintendo 8-bitars ljudjort... men annars är det nog bäst jag håller mig utanför... ;) |
försöka är det bästa du kan göra... om det låter bra kan vi mixer det ihop... när det blir nåt totalt oharmoniskt.. hmja.. då får vi se om det passar till :) |
|
|
| dbl |
producerar också :)
låter annars som en bra idé |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Är väl bättre om man får ladda hem skivan med omslag och så själv tycker jag :) annars blir det fett jävla projekt hehe :p kommer gå segare än t-shirts... |
ahhh du har rätt... va trångsynt ja e :) tänkte inte på en gång att man kunde gö som du säger... :p självklart :)
| quote: | | Vi kan ha en mix tävling och en Cd omslags tävling...jag leker gärna med omslagen nämligen..men jag kan tänka mig att det finns fler som gärna gör det här...*host*shytrance*host* |
hehehe :) yeeeeee!!! :D :p
steve... ja trodde frågan var endera mix-cd av EN person eller en cd me various artists...d.v.s flera från forumet får vara med.. de var så jag menade. :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|