return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
SWE-TA skiva?

ScuL
quote:
Originally posted by Glorie
Vilken schyst idé! det hade jag faktiskt inte tänkt på innan.. (som många verkar ha gjort) ;) ja måste säga att jag nog tycker det skulle va roligare om de som producerar låtar får vara med på skivan elle??? LÄTT att Dioxys & Starfall ska vara med! :D

klart att dem ska.. annars har vi inte tillräckligt material för att lägga till skivan. :)

kanske kan jag försöka att göra liten hardtrance för skivan.. (vet inte om jag klarar men ska försöka iaf) :D
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Glorie jag nog tycker det skulle va roligare om de som producerar låtar får vara med på skivan elle??? LÄTT att Dioxys & Starfall ska vara med! :D

Det var ju de som var tanken ;)

quote:
Originally posted by ScuL
Kul att ni är interesserad :D
Jag vet inte om du vet Steve men jag producerar också.
Har aldrig laddat upp låter för provning eftersom jag skicker till skivbolaget först innan jag kan publicera de på näten.

Skulle va kul att få höra dina alster nån dag :)

Sen får ni DJs ha lite catfight om vem som ska mixa men jag tycker vi börjar med en skiva som vi föröker bygga på kvallitet framför kvantitet ;)

quote:
Originally posted by ScuL kanske kan jag försöka att göra liten hardtrance för skivan.. (vet inte om jag klarar men ska försöka iaf) :D

Är det inte bättre att vi får höra lite av dina äldre alster då ? Trance om du har... går ihop bättre med övrig musik i en trancemix liksom :)
ScuL
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Skulle va kul att få höra dina alster nån dag :)
-----
Är det inte bättre att vi får höra lite av dina äldre alster då ? Trance om du har... går ihop bättre med övrig musik i en trancemix liksom :)

nja :P jag har aldrig produceret trance :eek: jag gör bara hardstyle alltså därför sa jag att jag ska försöka liten hardtrance. men det e inte fel att avsluta mixen med en liten hårdare tune, lr? :)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by ScuL
nja :P jag har aldrig produceret trance :eek: jag gör bara hardstyle alltså därför sa jag att jag ska försöka liten hardtrance. men det e inte fel att avsluta mixen med en liten hårdare tune, lr? :)

Ahh tyckte du skrev du skulle göra en hardcore ;) he he men en hardtrance e ju najjs !!!
mindshooter
Är väl bättre om man får ladda hem skivan med omslag och så själv tycker jag :) annars blir det fett jävla projekt hehe :p kommer gå segare än t-shirts...

Vi kan ha en mix tävling och en Cd omslags tävling...jag leker gärna med omslagen nämligen..men jag kan tänka mig att det finns fler som gärna gör det här...*host*shytrance*host*

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden