return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 
SWE-TA skiva?

Endre
quote:
Originally posted by Smekbar
jaha..? lägger jag mig i vad fan du döper dina låtar till?
det namnet har dessutom inget med om jag tycker att jag e duktig på att producera musik eller nått sånt att göra. mer av en lite rolig grej, alla e beroende av sig själva. ganska naturligt... inte alls säkert att låten kommer heta det i slutändan heller, får se... dock väldigt onödig kommentar från dig.

sorry smekbar, var väl inte riktigt nykter i morse vid den där tiden, inte riktigt vaken heller kanske, vakna nyss :(:(:( sorry om du blev upset.
Smekbar
:rolleyes: apology accepted endre... men, jag var inge vidare glad imorse kan jag ju säga.. ;) kommer dock ändra namn på låten, det e inge bra namn...

[nils]...
japp det e en tb303 klon (malström + scream4 dist i reason)...
e inte TB303:an det skönaste ljudet som finns??? /me likes...
thx för den bra kritiken.. ;)

dioxys: mysig låt... sjyssta vocals... tycker helt klart att det e nått du ska jobba vidare på.. :)

endre: sköna beats o mysig bas... trevligt... ;) ganska "houseigt".. ;)
Endre

det där jag gjorde var ett skämt :D ska göra nåt ordentligt.
dbl
quote:
Originally posted by Endre

det där jag gjorde var ett skämt :D ska göra nåt ordentligt.

hehehe.. lät faktiskt ganska najs... hehehe
började faktiskt flabba först av namnet och sen av låten när jag satte på den.. förväntade mig något heeelt annat ;)

lät bra dio.. fortsätt på det.

smekbar.. lät också bra.... måste ta och lära mig göra 303:or... älskar dem :)

har förresten tagit och ändrat introt och lagt till lite på obsession... ska ta och försöka ladda upp igen
dbl
white sun - obsession 2

ni kan ju lyssna.... tror däremot jag ska ta bort grejen jag la till bakom melodin, men ni kan ju säga va ni tycker

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden