|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by Smekbar
jaha..? lägger jag mig i vad fan du döper dina låtar till?
det namnet har dessutom inget med om jag tycker att jag e duktig på att producera musik eller nått sånt att göra. mer av en lite rolig grej, alla e beroende av sig själva. ganska naturligt... inte alls säkert att låten kommer heta det i slutändan heller, får se... dock väldigt onödig kommentar från dig. |
sorry smekbar, var väl inte riktigt nykter i morse vid den där tiden, inte riktigt vaken heller kanske, vakna nyss :(:(:( sorry om du blev upset.
|
|
|
| Smekbar |
:rolleyes: apology accepted endre... men, jag var inge vidare glad imorse kan jag ju säga.. ;) kommer dock ändra namn på låten, det e inge bra namn...
[nils]...
japp det e en tb303 klon (malström + scream4 dist i reason)...
e inte TB303:an det skönaste ljudet som finns??? /me likes...
thx för den bra kritiken.. ;)
dioxys: mysig låt... sjyssta vocals... tycker helt klart att det e nått du ska jobba vidare på.. :)
endre: sköna beats o mysig bas... trevligt... ;) ganska "houseigt".. ;) |
|
|
| Endre |
det där jag gjorde var ett skämt :D ska göra nåt ordentligt.
|
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Endre
det där jag gjorde var ett skämt :D ska göra nåt ordentligt.
|
hehehe.. lät faktiskt ganska najs... hehehe
började faktiskt flabba först av namnet och sen av låten när jag satte på den.. förväntade mig något heeelt annat ;)
lät bra dio.. fortsätt på det.
smekbar.. lät också bra.... måste ta och lära mig göra 303:or... älskar dem :)
har förresten tagit och ändrat introt och lagt till lite på obsession... ska ta och försöka ladda upp igen |
|
|
| dbl |
white sun - obsession 2
ni kan ju lyssna.... tror däremot jag ska ta bort grejen jag la till bakom melodin, men ni kan ju säga va ni tycker |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|