return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 
SWE-TA skiva?

Vizay
1:a september blir bra...då får jag lite press på mig att få klart låten så jag kan lira den på nästa fest också :)

har en melodi just nu, får se om den håller såhär ett dygn senare efter att jag gjort den...ska just lyssna igen :)
Smekbar
jag har typ en ny låt klar nu som jag tror kommer upskattas av er.. :) postar länk senare när jag laddat upp den nånstans.. :) den e kalasbra (tycker iaf jag) och gjord med denna skivan i tanke, så den e specialgjord just för er... härligt vaaaa?? =)

http://w1.413.telia.com/~u41309427/...anceaddicts.mp3

här e den... ska dock ändra introt o lite andra grejer... men ni förstår nog tanken med låten.. ;)
hoppas ni myser med den.. ;P
Glorie
quote:
Originally posted by Smekbar
jag har typ en ny låt klar nu som jag tror kommer upskattas av er.. :) postar länk senare när jag laddat upp den nånstans.. :) den e kalasbra (tycker iaf jag) och gjord med denna skivan i tanke, så den e specialgjord just för er... härligt vaaaa?? =)

weeeeeeeeeeeeee, vaaaaaa? :) ere sant? specialgjord! WOW! Verkligen härligt smekbar... ja ser fram som fan emot skivan asså-.. har inte kunnat lyssna på några smakprov alls som folk lagt upp. :(
Dioxys
har nu börjat på ett nytt projekt :)

en liten sample hittar ni här: kommentera om det är nått jag ska fortsätta på eller om jag nu ska börja göra nånting utav de gamla jag har å skräpar :)

höger-klicka och "spara mål som.." här
Endre
Gr00v3Z4LL4D!
:D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden