|
DefQon, de reacties op internet
|
|
|
| SnuggLe |
Oke, DefQon is geweest, en er zijn vele reacties. Hier op het forum wordt gezegd dat Hardstyle/Hardcore niets met IQ heeft te maken, en dat die mensen ook niet aggressiever zijn. Nou, check de reacties op DefQon en bekijk je mening nog eens.
Dit is dus het 'algehele reacties op DefQon' topic.
Een greep van de sites:
"Alleen wat minpuntnen. Onder andere dat mijn broer er om niks is uitgeknikkerd. Er begonnen in de black tent op eens een stuk of 20 van die anabolen-gespierde-amsterdammers in het rond te slaan, op iedereen die lonsdale aanhad ofzo En mijn broer werd dus omver gegooid terwijl hij gewoon stond te feesten. Hij denkt, ach laat maar gaan...maar toen kreeg die weer klappen opeens, toen hij met een onbekende gast aan het lullen was. En die gast met wie die lulde ook, dus toen hadden ze zoiets van dit, we geven ze nu een paar klappen terug en rennen gewoon weg Maarja, voordat dat ook maar gebeurde werd 'ie beetgepakt door de security en eruit geflikkerd, met als reden 'agressief gedrag', waarop mijn broer antwoordde 'en die anderen dan?'....'niks mee te maken, doei '. Dat gaat dus allemaal lekker nergens over dus.
Damn, ik heb echt leipe dingen gezien. Heb nog een gozer geprobeerdte laten oppakken wegens aanranding, ben naar de politiedara gegaan maar hij was al gevlogen. Ben echt wel een paar keer gruwelijk lastig gevallen, echt een vent die me wegtrok en probveerde me te zoenen en zn hand in mn broek te steken. Ziek toch?
Al met al, aardig dagje, maar bij lange na niet de sfeer zoals die op ML of Awake festival heerst. En eerlijk gezegd...vrees ik toch dat dat komt door die hardstyle en hardcore. Opgefokte muziek, warm, drugs, drank, en dan dat belachelijke voetbalgerel...beetj_e jammer dus!
Natuurlijk zijn er ook goede dingen gebeurt op DefQon (blijkbaar :S) want sommige mensen vonden het wel wat, maar ik belicht hier alleen de slechte dingen. Flame me for it... |
|
|
| Dj Lex |
Whaha had er ook een paar :) Moet echt een geweldig feest geweest zijn lol, vooral rond de Black HC tent
Mwaoh, heb me wel geamuseerd hoor, gelukkig godijdank was er een technotent, da's ook gelijk de enige tent waar ik geen gedonder heb gezien. Ik heb nog NOOIT zoveel vechtpartijen, rellen, outgaande mensen en andere gezien als hier. Beetje jammer. Zelfs een steekpartij geweest, op t laatst zagen we hoe een gast knock-out werd geslagen met een fles. Echt jammer gewoon.
En zo nog tig :) |
|
|
| magrec |
Ze hebben mij niet teleurgesteld de beuqertjes :rolleyes:
Precies aan mijn verwachtingen voldaan klasse jongens :D
Ik had niets anders verwacht. |
|
|
| Djeebie |
Uit de reacties op partyflock bljkt dat er een groepje (of meerdere groepjes) Amsterdammers de sfeer een beetje heeft verziekt.
Lonsdale was niet goed en als je uit Rotterdam of Den Haag kwam was je zeker de lul.
"Helaas leek het wel of er rond 7 uur een aanvalsvlag werd gehesen, binnen 1 kwartier 3 vechtpartijen, waaronder 1 grote waar 20 man security op af kwam, en dit is eigenlijk de rest van de dag zo doorgegaan
Vandaar dat ik weer naar de andere kant van het terrein ben gesloft, in de hardstyle, techno en trance tenten bleef het gelukkig wel gezellig"
"was wel een gezellig feessie jah maar die joduh moeten op rottuh ze wouwe me rtc hanger hebbe werd van me nek getrokke en een maatjuh kreeg nog een paar rossuh wat een leijers mocht ook niet een lonsdale dragen maar schijt maar verder aardig vermaakt gelukkig maar ja groetjuhs allemaal ..........." |
|
|
| Duke2003 |
volgens mij was dit wel te voorspellen, als je hardcore en hardstyle mixt, en dan ook nog die andere "harde" dingen dan trek je heel veel debielen aan die dan vinden dat ze de andere harde muziek maar ff de hersens moeten inslaan want hun eigen stijl is t beste!
Security heeft er dus helemaal niks aan gedaan en het feest is dus echt niet vlekkeloos verlopen, dankzij wat bekrompen gedachten van wat mensen.... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|