|
DefQon, de reacties op internet
|
|
|
| HBtje |
weer EENS helemaal mee EENS enzo. Triest volk daaro, wordt je gewoon moe van. Brrrrrr :nervous: Mij niet gezien daar tussen dat dat dat schorriemorrie wil ik bijna zeggen. OK de goede personen even niet meegenomen.... |
|
|
| Biohazard |
| Ze moeten elke idioot die gaat knokken op wat voor feest dan ook er uit gooien, en een feestverbod van minimaal 2 jaar geven |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by Biohazard
Ze moeten elke idioot die gaat knokken op wat voor feest dan ook er uit gooien, en een feestverbod van minimaal 2 jaar geven |
idd! is alleen wel een beetje lastig te controleren wie er wel of geen feestverbod heeft helaas.
vind trouwens dat er door veel mensen die er niet geweest zijn alleen maar wordt gezegd zie je wel, was te verwachten blablabla
maar al het zijn allemaal horen zeggen verhalen. dus ook allemaal een beetje overdreven denk ik (3 vechtende gaste worden er al gauw meer dan 10). zoals ik al zei..ik heb geen rotzooi gezien (behalve op de grond dan..altijd weer medelijde met de opruimmense:p), en t zal vast niet zo zijn dat er dan ook nix was:D maar toch.. dat wordt weer genegeerd.
| quote: |
weer EENS helemaal mee EENS enzo. Triest volk daaro, wordt je gewoon moe van. Brrrrrr Mij niet gezien daar tussen dat dat dat schorriemorrie wil ik bijna zeggen. OK de goede personen even niet meegenomen....
|
hoe kan je nou zien of t triest volk is op een foto? dat iemand er op de foto niet zo snugger uitziet maakt hem/haar nog niet triest denk ik. beetje bevooroordeeld...hardstyle feest dus trieste mense?:conf:
ik vond zowiezo niet dat de mense er anders uit zagen dan op ieder ander dance-gerelateerd feest. (oke, gabbers in trainingspak had ik al een tijd niet gezien op een feest:)) |
|
|
| Kakao |
En een New Wave groupie uit Parijs;
 |
|
|
| arj1o1 |
wat heeft het voor nut om naar een feest te gaan om ruzie te zoeken, als je naar een feest gaat ga je voor de muziek en de gezelligheid,
maar ja kutmatschappij |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|