|
DefQon, de reacties op internet
|
|
|
| Chicane |
Wat wil je hiermee nou bereiken? Iedereen bestempelen als asociaal of..?
Wees dan wel redelijk en plaats de link op PartyFlock ofzo zodat mensen ook positief kunnen reageren, beetje kansloos om alleen maar negatieve dingen op te sommen, alsof Mysteryland en Impulz heilig zijn? |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Hier op het forum wordt gezegd dat Hardstyle/Hardcore niets met IQ heeft te maken, en dat die mensen ook niet aggressiever zijn. "Alleen wat minpuntnen. Onder andere dat mijn broer er om niks is uitgeknikkerd. Er begonnen in de black tent op eens een stuk of 20 van die anabolen-gespierde-amsterdammers in het rond te slaan, op iedereen die lonsdale aanhad ofzo En mijn broer werd dus omver gegooid terwijl hij gewoon stond te feesten. Hij denkt, ach laat maar gaan...maar toen kreeg die weer klappen opeens, toen hij met een onbekende gast aan het lullen was. En die gast met wie die lulde ook, dus toen hadden ze zoiets van dit, we geven ze nu een paar klappen terug en rennen gewoon weg Maarja, voordat dat ook maar gebeurde werd 'ie beetgepakt door de security en eruit geflikkerd, met als reden 'agressief gedrag', waarop mijn broer antwoordde 'en die anderen dan?'....'niks mee te maken, doei '. Dat gaat dus allemaal lekker nergens over dus.
Al met al, aardig dagje, maar bij lange na niet de sfeer zoals die op ML of Awake festival heerst. En eerlijk gezegd...vrees ik toch dat dat komt door die hardstyle en hardcore.Opgefokte muziek, warm, drugs, drank, en dan dat belachelijke voetbalgerel ...beetj_e jammer dus![/i]
Natuurlijk zijn er ook goede dingen gebeurt op DefQon (blijkbaar :S) want sommige mensen vonden het wel wat, maar ik belicht hier alleen de slechte dingen. Flame me for it... |
dat zegt al genoeg... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Chicane
Wat wil je hiermee nou bereiken? Iedereen bestempelen als asociaal of..?
Wees dan wel redelijk en plaats de link op PartyFlock ofzo zodat mensen ook positief kunnen reageren, beetje kansloos om alleen maar negatieve dingen op te sommen, alsof Mysteryland en Impulz heilig zijn? |
Ik wil ermee bereiken dat mensen hun ogen open doen. Maar eigenlijk bereik ik hier idd niets mee, de mensen voor wie het bedoeld is lezen het niet.
Ik snap gewoon niet dat er zoveel gekken rondlopen die dit soort ongein uithalen. |
|
|
| Chicane |
Gekken heb je op elk feest en zelfs buiten feesten, maar wat doe je er aan? Wat je met deze thread veroorzaakt is dat je iedereen nu tegen elkaar op gaat lopen naaien en er allemaal gekankert gaat worden over elkaars muzieksmaak, wat weer helemaal de soep in gaat lopen op de eerst volgende event waar beide partijen tegen over elkaar komen te staan..
Hebben we dan allemaal ons zin?
Sorry dat ik nu overkom als een moraalridder of heilig boontje, maar het gaat in heel veel delen van de wereld compleet de verkeerde kant op doordat we ipv naar elkaar toe groeien alleen maar verder van elkaar te komen te staan met de nodige frictie en spanningen.. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Chicane
Sorry dat ik nu overkom als een moraalridder of heilig boontje, maar het gaat in heel veel delen van de wereld compleet de verkeerde kant op doordat we ipv naar elkaar toe groeien alleen maar verder van elkaar te komen te staan met de nodige frictie en spanningen.. |
Ik wil niet naar beuqende Lonsdaledragende neo-nazi's groeien :rolleyes: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|