|
DefQon, de reacties op internet
|
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by DjRV
moet je toch echt ff verder dan je neus kijken kerel :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
Zijn er wel maar lang niet zoveel meer. Niet meer de oude tiesto style....helaas dus |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by magrec
Wel knap dat je van mensen die je enkel en alleen op feesten ziet kunt bepalen dat ze irl losers zijn. Daar straalt behoorlijk wat arrogantie van uit en het is ook erg kortzichtig. Ik mag dan wel op hardstyle zeiken maar ik heb echt geen probleem met mensen die ernaar luisteren heb er zelf een aantal in mijn vriendengroep. De enige waarheid is dat ik persoonlijk hardstyle simpel plat gebeuk vind.
Zaterdag zat ik met new wave op msn en toen besloten we samen ff een beetje te rellen hier. En jahoor ta staat weer een beetje op zijn kop.
Als mensen hier een probleem met mij hebben vanwege mijn posts dan moeten ze mij maar pm'en maar goed blijkbaar is het vooral leuk om hypocriet achter iemands rug om lullen over iets onzinnigs. |
Gozer nu loop jezelf te janken! als ik iemand op het TA forum en MIRC zie met zijn grote bek en ik zie ze IRL. Blijken het meestal enorme sukkels te zijn. Als jij zegt dat ik dan arrogant ben dan ben ik dat dan maar.Ik zou het zo zeggen :ik voel me inderdaad beter dan zo'n losertje met zijn grote bek. Naar mijn inziens kan je wel degelijk een mening vormen betreft een bepaald persoon.Bij zijn eerste blik en gedrag ontstaat er wel degelijk een persoonlijke menning.Ik keur niemand af hoe die er uit(hoe lelijk of hoe knap) ziet maar echter wel hoe iemand zich gedraagd op het internet en in real life.Daaruit kan je heel goed relativeren of deze verhoudingen kloppen. Ach en waar maak je eigelijk druk om??als ik me gewoon beter voel dan die loser dan zit je er zelf toch niet mee?
Verder kan ik ook wel zeggen dat ik jou loop te fokken. neem het allemaal met een korreltje zout jongen zoals je hetzelf zo mooi zegt. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Akira
Klopt ben ik ook. Dit jaar afgestudeerd dus ik ben wel degelijk een grote jongen :) |
Waarin ben je afgestudeerd?
Ik ben net bezig met afstuderen :S SUCKS man!
Maareh..goede post. Ben het wel eens met dat MIRC en dat sommige IRL mafkezen / 'personen die ik liever niet hoef te kennen' zijn. Maar een merendeel is wel liev :) KUSJES! Wheheheheheh. |
|
|
| TrAnCeNeVeRdIe |
Ten eerste de muziek die je luistert en mooi vind heeft echt geen hol te maken met je iq, maar goed. (ik doe ook gymnasium ;))
De mensen die naar dit soort feesten komen en de orde verstoren, zijn gewoon een stel gekken die echt niet voor het feest komen maar om te rellen.
Normale Hardstyle/Hardcore liefhebbers gaan gewoon voor de muziek naar het feest en gaan lekker feesten. En dat deze muziekstyle een mens moet opfokken hoeft ook echt niet waar te zijn. Want ik weet uit eigen ervaring dat Hardcore een ontiegelijke rustige werking op een mens kan hebben. Als ik erg agressief/pissig ben en ik gooi hardstyle/hardcore ook dan word ik een stuk rustiger --> Gewoon ff lekker die agressie der uit raggen. Bij andere soorten muziek blijf ik zo opgefokt. Maar goed kan ook aan mij liggen, maar het kan ook een rustende werking hebben.
En waarom zien we altijd zovaak dat er rellen zijn op hardstyle/hardcore feesten, alleen maar omdat mensen hun vooroordelen zo graag bevestigd willen zien worden. En dit tonen zij dan weer om te laten zien dat ze wel degelijk gelijk hebben. Maar als zij lezen dat er een grote rel is geweest op een Techno Event zul je deze mensen nooit horen.
Dus mensen laat die vooroordelen nou is een keer hangen en sta ook open voor positieve reacties , want die zijn der zeker en daar van hebbik er in deze thread maar weinig gezien. En mensen Hardstyle/Hardcore liefhebbers zijn echt neit zo dom als jullie denken hoor.... |
|
|
| Akira |
snuggle ik hou ook van jou hoor !! :D:D
Tranceneverdie nee iderdaad IQ heeft niks met opleiding te maken.Anders zou ik wel heel slim zijn :) maar ja ik ben ook dombo :D:D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|