|
DefQon, de reacties op internet
|
|
|
| Bouma-Bros |
| Ik meen het wel serieus: Hardstyle rukt gewoon en is voor debielen zonder IQ. :D |
|
|
| Duke2003 |
| er stond in de volkstrant ook een ministukje over dat defqon het festivalseizoen had geopend. enige probleem was dat ze het Q-dance festival noemden... |
|
|
| Biohazard |
Wat een gezeik allemaal. Zelf vind ik Hardstyle nogal herenloze muziek, maar de mensen die ervan houden KUNNEN best okay zijn.
Het is alleen die harde kern van hooligans die de hardstyle/hardcore scene verpesten voor iedereen. Matten op de dansvloer is voor losers! |
|
|
| SnuggLe |
He jongens, kom op zeg, zeur ff nie :S
Netalsof jullie het nooit over forumdingen hebben tijdens feesten / meetings ervoor / weet ik veel. Dat is toch wat je bind als je met een andere TA praat op een feest? |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Netalsof jullie het nooit over forumdingen hebben tijdens feesten / meetings ervoor / weet ik veel. Dat is toch wat je bind als je met een andere TA praat op een feest? |
Neu dat hebben wij niet nee, weet niet met welk groepje jij omgaat maar wij hebbenw el wat anders aan ons hoofd tijdens feesten...:rolleyes:
:p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|