return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
Hardstyle VS Every Other Style

stevesimon
ik hoor hier veel zeggen dat Hardstyle voor domme mensen is, en dat trance en techno voor slimmere mensen zijn.

Ik moet zeggen dat hardstyle niet de meest intelligente samengestelde muziek is, maar af een toe een avondje ff afreageren is best lekker :D (Ik doe trouwens HBO)

Daarnaast hou ik ook van trance en techno omdat dat daar meestal iets beter of nagedacht is, maar daardoor soms ook minder toegangelijk is en misschien alleen door slimmerem mensen wordt begrepen??

Dus wat vinden jullie?
Is er verband tussen muziek stijl en opleiding/IQ ?

(de anti hardstylers gaan echt helemaal los in deze draad, grappig is dat hardstylers dit op feesten doen:rolleyes: )
Duke2003
hmm zoals bekend ben ik nog n n00b, kun je wat voorbeelden geven van hardhouse want ik weet niet echt wat je bedoelt :conf:
MaGiK54
Steve is inmiddels onze poll-slet geworden :toothless
stevesimon
ik zou zeggen zet nu ID&T Radio aan, en geniet of erger je tot 00:00 want tot die tijd wordt defqon uitgezonden en dat is 1 en al hardhouse herrie
stevesimon
quote:
Originally posted by MaGiK54
Steve is inmiddels onze poll-slet geworden :toothless

hehe ik wil graag men ouders bedanken, en men opa en oma en men familie en iedereen die mij gesteund heeft bij het worden van poll slet

Bedankt allemaal!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland