|
|
| stevesimon |
| quote: | Originally posted by Jappio
zwaar eens.. men voelt zich de man omdat ie net zn puntjes bij elkaar sprokkelt op het hbo, denkt zijn eigen waarde weer eens een duw te kunnen geven door een stompzinnige thread te starten. Echt ongelofelijk triest figuur ben je stevesimon.
blablabla ik ben slim dus ik luister trance :rolleyes: |
Ik vind niet dat muziek stijl met IQ te maken nog met intelligentie of wat dan ook. Het gaat om de instelling die je hebt, en je zou veronderstellen dat die instelling toch iets negatiever is als er hardere muziek is (zie vechten op Defqon).
Ik zeg dus niet dat het te maken heeft met IQ of met intelligentie! |
|
|
| robin |
| quote: | | Waarom zet je het dan neer? Nou wil ik je ego niet in elkaar schoppen hoor, maar de resultaten van die IQ test vielen bijzonder hoog uit... 118 was dus niet zo'n bijzonder hoge score ofsow... |
ik weet zelf ook heel goed dat dat een moment opname is/was, maar omdat hier gezocht wordt naar het verband tussen iq en muzieksmaak poste ik het toch ff, dacht van dr volgen dr vast wel meer die um ook gemaakt hebben |
|
|
| SnuggLe |
Zullen we deze maar een keer closen dan, om alle negatieve berichtgevingen etc te stoppen???
D'r is gewoon GEEN verband, mmmmkay? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|