|
|
| Remy D |
Niet met IQ wel met lelijkheid.
Als ik dan op zo'n meeting kom en ik zie dat 80% zo kankerlelijk is dat er een russische smegma tippelhoer zelfs spontaan van gaat bloeden is dat heel erg. Maar als dat soort mensen zich wel heel slim voelen en muziek op IQ gaan gooien dan ben je echt de man.:rolleyes: |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Remy D
Als ik dan op zo'n meeting kom en ik zie dat 80% zo kankerlelijk is dat er een russische smegma tippelhoer zelfs spontaan van gaat bloeden is dat heel erg. Maar als dat soort mensen zich wel heel slim voelen en muziek op IQ gaan gooien dan ben je echt de man.:rolleyes: |
zwaar eens.. men voelt zich de man omdat ie net zn puntjes bij elkaar sprokkelt op het hbo, denkt zijn eigen waarde weer eens een duw te kunnen geven door een stompzinnige thread te starten. Echt ongelofelijk triest figuur ben je stevesimon.
blablabla ik ben slim dus ik luister trance :rolleyes: |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ja REMY MAAT daar geef ik je gelijk in!!Ze zijn echt LELIJK en dat gezeik over ANTI HS. BAH BAH BAH... |
|
|
| eieregooie |
Volgens mij heeft opleidingsniveau op zich niets met muzieksmaak te maken. Denk wel dat intelligetie samenhangt met meeloperij (wat voor veel mensen dus ook de muzieksmaak bepaald, maar dat hangt ook weer af van persoonlijkheid). En dan is het ook nog de vraag in hoeverre je op basis van opleidingsniveau de mate van intelligetie kan bepalen...
Muziek stijl heeft ook te maken met Opleiding/IQ: Ehm... NEE!
| quote: | Originally posted by robin
*volgens de bnn iq test was mijn iq vorig jaar 118 maar dat even terzijde |
Waarom zet je het dan neer? Nou wil ik je ego niet in elkaar schoppen hoor, maar de resultaten van die IQ test vielen bijzonder hoog uit... 118 was dus niet zo'n bijzonder hoge score ofsow...
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
ik denk als je een test zou doen naar het iq van hardstylers en trancers, dat je dan gemiddeld genomen wel een verschil krijgt...
als ik soms die lui ook zie, echt aso, komen ze zo met zon normaal shirt (shirt van band) aan, heje ook dana ???
whahaha echt lache altijd, en ja die schat ik idd niet hoog in:)
ciao! |
Als ik jou Jamai look zie schat ik je nog hoger in dan op basis van je posts... :rolleyes:
Oftewel... uiterlijke kenmerken zeggen niets... |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Als ik jou Jamai look zie schat ik je nog hoger in dan op basis van je posts... :rolleyes:
Oftewel... uiterlijke kenmerken zeggen niets... |
iedereen maakt meningen op uiterlijk, zelfs jij ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|