|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jploveparade
Ik erger me aan dat Sahara-zand op m'n auto
|
Huh, hoe komt dat dan op je auto terecht, hier in Den Haag hebben we er geen last van, alleen van schijtende kamelen, die heel je auto volschijten, hier erger ik me dan weer aan. |
|
|
| jploveparade |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Huh, hoe komt dat dan op je auto terecht, hier in Den Haag hebben we er geen last van, alleen van schijtende kamelen, die heel je auto volschijten, hier erger ik me dan weer aan. |
Amsterdam heeft nu eenmaal een aantrekkingskracht op alles wat uit Noord-Afrika komt... :rolleyes: |
|
|
| Duke2003 |
| er zijn 4 sticky's trouwens... |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Misschien rij jij nooit door amsterdam met den auto..ik zal een voorbeeld geven mbt het openbaar vervoer:
Als je op Amsterdam CS de trein uit stapt en je loopt richting uitgang, dan moet je als eerste je paspoort laten zien bij de negers onderaan de trappen.
Als je de uitgang nadert mag je bij de volgende groep negers je paspoort den tweede maal vertonen zodat je weer Nederland in mag.
Beetje duidelijk? :) |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
1. Een zin hoort te beginnen met een hoofdletter! Jij begint met kleine letters. vreselijk irritant.
|
waarom zeg je iets wat je zelf niet doet? vreselijk met een kleine letter. terwijl er daarvoor een punt staat. einde zin dacht ik:D;)
(ik gebruik zelf meestal geen hoofdletters...scheelt weer een shift indrukken:p) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|