return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 
2e fase TOETSWEEK

-=WVG=-
Het einde van het jaar in bij ons in het zuiden van Nederland al in zicht...(Den Dungen, vlakbij Den Bosch)
Dus bijna VAKANTIE !!!

Maar eerst flink leren :( Onze 2e fase toetsweek start MORGEN al...
*zucht*
Ik begin met Eco, Nederlands en Levensbeschouwing...Lekker begin....:(

In de andere provincies in Nederland duurt het misschien nog ff voordat de toetsweken gaan starten maar toch...

Bij deze wil ik de TA's met toetsweek en proefwerkweken etc. veel succes wensen en ik hoop dat iedereen het gewoon gaat halen, ondanks alle tijd die we hier zitten verdoen :p

Post in deze thread gewoon alles wat je kwijt wilt over je toetsweek, commentaar op de ongeloofelijk moeilijke toetsen etc.

Iedereen dus veel suc6 en de groeten uit BRABANT...:)
Blik
hum, mooi threadje, al zeg ik het zelf:D

maja, ik begin morgen dus ook met LB NE en ECO, LB en NE zijn wel makkie want daar hoef je niks tot weinig voor te leren, maar ECO is toch best pittig om eerlijk te zijn, stomme klotemodellen

(oh ja, ik heb die modellen al in mijn rekenmachine gezet, mag je morgen wel hebben, is wel half in geheimtaal geschreven maar je komt er wel uit denk ik)
TranceFool
Ja, ik heb ook een toestweek van de 2e fase, die van mij is alleen volop flex. Ik heb maar vijf toetsen, waarvan ik er maar twee goed hoef te leren en een (wiskunde) ff doorkijken.

Suc6 iedereen!!!!:)
Blik
quote:
Originally posted by TranceFool
Ja, ik heb ook een toestweek van de 2e fase, die van mij is alleen volop flex. Ik heb maar vijf toetsen, waarvan ik er maar twee goed hoef te leren en een (wiskunde) ff doorkijken.

Suc6 iedereen!!!!:)

wat!!!!!!!!! ik heb er godverdomme 12!!!!!! mazzelaar
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Blik

(oh ja, ik heb die modellen al in mijn rekenmachine gezet, mag je morgen wel hebben, is wel half in geheimtaal geschreven maar je komt er wel uit denk ik)

Ik zet ze zelf ook wel im m'n GRM...dan ken ik ze meteen beter...Is toch nie zo heeel veeel werk...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland