return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 
2e fase TOETSWEEK

Blik
nou, ik denk dat we vrijdag zeker wel in de Gompie zullen zijn, ff rust na die zware proefwerkweek tijden......

vandaag trouwens Levensbeschouwing, Nederlands en Economie 1,2 gehad, Levensbeschouwing was makkie, Nederlands keizwaar verneukt en economie was wel te doen

oh ja, de Oetel staat inderdaad vol met kakkers, oftewel het St. Janslyceum, dat is mijn school

basvh, waar sta jij altijd in de Gompie???
-=WVG=-
quote:
Originally posted by basvh

ja ik heb het ook gehoord dat de oettel zo erg is, maar ben er nog nooit geweest.

Heej blik en WVG als jullie een keer naar de gompie gaan, geef dat dan ff door dan kunnen we een kleine TA meeting houden daaro,

De Oetel is inderdaad een trieste bedoeling...Ik ben daar 2 keer geweest...En het is zelf zo triest dat als je bij de WC staat te praten je eruit wordt gezet...(en daar heb ik ervaring mee...*zucht*)

Als je op vrijdagmiddag of Zaterdagavond naar de Gompie komt heb je een grote kans dat je in ieder geval een van ons daar aantreft :D
basvh
quote:
Originally posted by Blik

basvh, waar sta jij altijd in de Gompie???

misschien ben ik er vrijdag ook, ff kijken of er nog maten meegaan, maar als ik er ben, sta ik waarschijnlijk vlakbij de gokkasten, bij dat verhogingkje. als je daar dus een gast van 2 meter ziet staan ben ik het dus. en niet te vergeten een pilsje in mijn hand
-=WVG=-
quote:

misschien ben ik er vrijdag ook, ff kijken of er nog maten meegaan, maar als ik er ben, sta ik waarschijnlijk vlakbij de gokkasten, bij dat verhogingkje. als je daar dus een gast van 2 meter ziet staan ben ik het dus. en niet te vergeten een pilsje in mijn hand

Ik ben er vrijdag niet, want ik heb een leuk weekendje vakantie met de hele familie...MIDDEN in de toetsweek"...maar ja, wat maakt het uit...
Blik
quote:

wij staan daar ook altijd in de buurt, meestal voor het verhoginkje

ff een vraagje: 2 zaterdagen geleden, was jij er toen ook en had je ruzie met een gast?? was namelijk ook iemand van 2 meter bij het verhoginkje:)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland