|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Blik
en als je tegen Den Dungen moest basketballen moest je misschien wel tegen een klasgenoot van ons, blonde haren recht omhoog, kijkt raar uit zijn ogen omdat die altijd stoned is (heeft trouwens een keer een nepbom bij iemand neergelegd waardoor het bejaardentehuis moest worden ontruimd........:D:D:D)
dat is geen grapje, vraag maar aan -=WVG=-
(WVG, zit Suzannah trouwens ook niet op het Jeroen Bosch???) |
toen ik tegen den dungen moest zat er inderdaad een gast met blonde haren en die wazig uit zijn ogen keek in dat team, volgens mij moest ik hem verdedigen ook. |
|
|
| Miss Proximus |
| Ik ken m wel! ooooooooeeeeee! geile gozer!!!!!! :p |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Ik ken m wel! ooooooooeeeeee! geile gozer!!!!!! :p |
Hij is errug bekend...
maar in LEEUWARDUUUUH...nee, daar kennen ze hem vast niet...:p |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Ja, ik dacht wel dat je uit de buurt kwam ja...had ik volgens mij al ooit eerder gehoord...
Gompie rulezz natuurlijk, want dat is onze stamkroeg (of nie Blik :))
Basketballen in Den Dungen...Moest je vast tegen DEN DUNGK...haha :p |
haha,
Kennen jullie de oettel ofzo? Ik ben daar een keer geweest met een vriend van me die hockey'd. Echt schitterend om te zien wat voor volk daar rondloopt. Degene met de meeste kraagjes (omhoog) is de winnaar ofzo. Ik heb mezelf daar echt kapot gelachen.
Wel veel lekkere hockey sletjes, daar niet van, maar echt een aparte tent, een bezoekje waard :p
grtz,
TNG |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by tango
haha,
Kennen jullie de oettel ofzo? Ik ben daar een keer geweest met een vriend van me die hockey'd. Echt schitterend om te zien wat voor volk daar rondloopt. Degene met de meeste kraagjes (omhoog) is de winnaar ofzo. Ik heb mezelf daar echt kapot gelachen.
Wel veel lekkere hockey sletjes, daar niet van, maar echt een aparte tent, een bezoekje waard :p
grtz,
TNG |
ja ik heb het ook gehoord dat de oettel zo erg is, maar ben er nog nooit geweest.
Heej blik en WVG als jullie een keer naar de gompie gaan, geef dat dan ff door dan kunnen we een kleine TA meeting houden daaro, |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|