|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Gompie rulezz natuurlijk, want dat is onze stamkroeg (of nie Blik :))
Basketballen in Den Dungen...Moest je vast tegen DEN DUNGK...haha :p |
jaja, Gompie is zeker vet, deze vrijdag weer flink zuipen daar, we gaan zaterdag toch niet vanwege de pw-week
en als je tegen Den Dungen moest basketballen moest je misschien wel tegen een klasgenoot van ons, blonde haren recht omhoog, kijkt raar uit zijn ogen omdat die altijd stoned is (heeft trouwens een keer een nepbom bij iemand neergelegd waardoor het bejaardentehuis moest worden ontruimd........:D:D:D)
dat is geen grapje, vraag maar aan -=WVG=- |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Gompie rulezz natuurlijk, want dat is onze stamkroeg (of nie Blik :))
Basketballen in Den Dungen...Moest je vast tegen DEN DUNGK...haha :p |
jaja, Gompie is zeker vet, deze vrijdag weer flink zuipen daar, we gaan zaterdag toch niet vanwege de pw-week
en als je tegen Den Dungen moest basketballen moest je misschien wel tegen een klasgenoot van ons, blonde haren recht omhoog, kijkt raar uit zijn ogen omdat die altijd stoned is (heeft trouwens een keer een nepbom bij iemand neergelegd waardoor het bejaardentehuis moest worden ontruimd........:D:D:D)
dat is geen grapje, vraag maar aan -=WVG=-
(WVG, zit Suzannah trouwens ook niet op het Jeroen Bosch???) |
|
|
| basvh |
| quote: | | Ja, ik dacht wel dat je uit de buurt kwam ja...had ik volgens mij al ooit eerder gehoord... |
heej wvg, jij en blik zitten toch op het st jans lyceum?? volgens mij heb ik dat ergens gelezen hier, maar kennen jullie ene roel backus die zit ook op het st jans, hij zit in mijn basketball team. ben beniewd of jullie die kennen |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by basvh
heej wvg, jij en blik zitten toch op het st jans lyceum?? volgens mij heb ik dat ergens gelezen hier, maar kennen jullie ene roel backus die zit ook op het st jans, hij zit in mijn basketball team. ben beniewd of jullie die kennen |
Ken ik niet geloof ik...
Ken jij Susannah van Beusekom of Joyce Vos misschien ?? |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by basvh
Roel backus...... ehh nee volgens mij ken ik die niet, in welke klas zit die gozer? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|