return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 
2e fase TOETSWEEK

TranceFool
quote:
Originally posted by Blik

wat!!!!!!!!! ik heb er godverdomme 12!!!!!! mazzelaar

Ja, daar heb ik wel geluk mee, maar misschien hebben wij aan het begin van het jaar meer gedaan, dat we het aan het eind wat rustiger hebben. Ik vond het dit jaar in ieder gevaal meer dan genoeg (maw TE VEEL:(
Maar goed, nog een paar toetsen maken en nog een paar herkansingen, moet nog wel wat van die klote Praktische Opdrachten inleveren. Maar daarna is het ook voor mij vakantie. DOOOIIINNNGGG 9 julie naar Lloret, JAHOE, heb ik wel verdiend al zeg ik het zelf:D :D :D

Latuurrzzzz....
Miss Proximus
quote:
Originally posted by M5

houden ze dat niet netjes bij voor je erens op internet ?

dat zouden ze moeten doen maar de leraren én de mensen die het bijhouden zijn ecth typisch ambtenaren....LUI en STOM en ONVERANTWOORDELIJK!!!!!!!
Blik
quote:
Originally posted by TranceFool

Ja, daar heb ik wel geluk mee, maar misschien hebben wij aan het begin van het jaar meer gedaan, dat we het aan het eind wat rustiger hebben. Ik vond het dit jaar in ieder gevaal meer dan genoeg (maw TE VEEL:(
Maar goed, nog een paar toetsen maken en nog een paar herkansingen, moet nog wel wat van die klote Praktische Opdrachten inleveren. Maar daarna is het ook voor mij vakantie. DOOOIIINNNGGG 9 julie naar Lloret, JAHOE, heb ik wel verdiend al zeg ik het zelf:D :D :D

Latuurrzzzz....

het minste aantal prefwerken dat ik heb gehad dit jaar is 7 in één pw-week, en dat is dus heel weinig, voor de rest altijd 10 of meer, en dan hebben we natuurlijk ongeveer voor elk vak een domme praktische opdracht moeten maken. gelukkig zijn al mijn handelingsdelen voldoende, zou lullig zijn als je daarop blijft zitten:)
en volgend jaar profielwerkstuk, mijn onderwerp is de Costa Dorada, Salou en Barcelona dus:D
Dj Lex
Wow ik heb er die laatste week maar acht, maar wel veel praktische opdrachten enzo
-=WVG=-
quote:
Originally posted by basvh

kom uit ammerzoden vlakbij den bosch, ga in den bosch naar school namelijk naar het jeroen bosch college, ik ga weleens uit in den bosch maar niet te vaak, want zo leuk is het daar ook weer niet behalve cafe gompie. maar ik ga liever naar de ster in nieuwkuijk. nieuwkuijk ligt vlakbij den bosch, het is daar kei gezellig. ze draaien heel de avond trance hardtrance en jump

ik zie dat jij uit den dungen komt, daar heb ik dit jaar moeten spelen met mijn basketball team, of we verloren of gewonnen hadden weet ik niet meer

Ja, ik dacht wel dat je uit de buurt kwam ja...had ik volgens mij al ooit eerder gehoord...

Gompie rulezz natuurlijk, want dat is onze stamkroeg (of nie Blik :))

Basketballen in Den Dungen...Moest je vast tegen DEN DUNGK...haha :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland