return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 41 42 43 44 
2e fase TOETSWEEK

M5
quote:
Originally posted by Blik

eerst een week werken, elke dag vroeg op:(:(

naja, ik verdien tenminste geld wat de week daarna weer op gaat

en godverdomme ik dacht dat het mooi weer zou worden vandaag, hele dag al bewolkt hier

dat zijn rare mannen hoor bij het weer ....zo heb ik vanmorgen op NOS teletekst ff de voruitzichten gekeken (p. 704) ze voorspelden voor Woensdag 29 graden ....toen ff naar RTL TEXT gegaan ..(p195) ...daar voospelden ze 24 graden ...voor woensdag....

lijkt me een beetje heel erg veel verschil.......allemaal beetje uit de lucht gegrepen man die weerberichten...pure onzin...ik hoop eigenlijk dat RTL er het dichtste bij zit ..:)
Blik
quote:
Originally posted by M5

dat zijn rare mannen hoor bij het weer ....zo heb ik vanmorgen op NOS teletekst ff de voruitzichten gekeken (p. 704) ze voorspelden voor Woensdag 29 graden ....toen ff naar RTL TEXT gegaan ..(p195) ...daar voospelden ze 24 graden ...voor woensdag....

lijkt me een beetje heel erg veel verschil.......allemaal beetje uit de lucht gegrepen man die weerberichten...pure onzin...ik hoop eigenlijk dat RTL er het dichtste bij zit ..:)

zolang het morgen maar heel erg zonnig is, ik moet nog ff bruin worden voordat ik naar salou ga, en deze week heb ik nie veel tijd om in de zon te gaan liggen
HiGH_NrG
zoek een baantje waarbij je lekker buiten kan werken man...das veel relaxter :)
Blik
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
zoek een baantje waarbij je lekker buiten kan werken man...das veel relaxter :)

we mogen ook buiten werken, we mogen o.a. onkruid tussen de stenen uit halen.............:(:(:(:(:(

naja, ik krijg er redelijk betaald voor en dat is natuurlijk wel beter
HiGH_NrG
Bij wat werk je dan?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland