return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 
2e fase TOETSWEEK

-=WVG=-
quote:
Originally posted by Robvef

Dat is ook literatuur, wist je dat niet dan :p

Oftewel ook onbegrijpelijk :D :D

Je kunt proberen om ze op je boekenlijst te zetten...
Maar ik geef je niet veel kans van slagen...:p
Robvef
quote:
Originally posted by -=WVG=-

Je kunt proberen om ze op je boekenlijst te zetten...
Maar ik geef je niet veel kans van slagen...:p

Ik hoef dat niet meer te doen. Ik heb al een tijdje van school af.
Die boekenlijsten waren echt een pest. Toen ik examen van de MAVO had, moest ik in de week voor mijn mondeling nog 10 boeken lezen.

Ik heb in die week nog nooit zoveel gelezen.
En het dan nog zo presteren om een 7 te krijgen voor je mondeling. Dat vond ik wel sterk. Dat trok die 3.6 voor mijn grammatica Nederlands weer een beetje recht :D :D :D
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by Robvef

Ik hoef dat niet meer te doen. Ik heb al een tijdje van school af.
Die boekenlijsten waren echt een pest. Toen ik examen van de MAVO had, moest ik in de week voor mijn mondeling nog 10 boeken lezen.

Ik heb in die week nog nooit zoveel gelezen.
En het dan nog zo presteren om een 7 te krijgen voor je mondeling. Dat vond ik wel sterk. Dat trok die 3.6 voor mijn grammatica Nederlands weer een beetje recht :D :D :D

Je kan natuurlijk ook een paar weken van te voren beginnen...dat scheelt wat eh... :D
Blik
jaja mensen, vandaag puntjes terug gehad, waren mooie punten hoor, maar één onvoldoende en dat was een 4 voor Nederlands de rest allemaal boven de 6, en daar ben ik zeer tevreden mee

en nu............VAKANTIE VIEREN!!!!!!!!!!!
TranceFool
quote:
Originally posted by Blik
jaja mensen, vandaag puntjes terug gehad, waren mooie punten hoor, maar één onvoldoende en dat was een 4 voor Nederlands de rest allemaal boven de 6, en daar ben ik zeer tevreden mee

en nu............VAKANTIE VIEREN!!!!!!!!!!!

Gefeliciflapstaart, na ken je lekker los gaan in SaLAU

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland