return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
16 jaar Illusion - 26 september - sportpaleis Antwerpen

bobbytk
zoals altijd zal ik met de trein gaan met een hoop vrienden , naar antwerpe sportpaleis gaan is nu niet bepaald moeilijkste da der is. trein tot in central pakken dan naarbuiten en naar rechts lopen (waar ze aan het werken zijn al jaren met die planken enz) :)

daar naar de metro gaan die voor dat groot hotel ligt. metro pakken tot aan halte sport (kost ene euro), trapjes op en viala aan de ingang vant sportpaleis.

ik wil hier wel ff zeggen dat OP TIJD KOMEN ENORM BELANGRIJK IS! kom je om 11 uur dan moet je 15-20 min aanschuiven , kom je na 12 dan 1 uur 1.5 uur :whip: .

voor de mensen die denken dat ze jointjes of zelfde wat binnen kunnen pakken en die de controle daar nooit gezien hebben. your in for a suprise lol. de controle daar is absoluut altijd absurt met echte drugshonden flikken en al.

buiten die absurte controle aan de ingang vindt ik het sportpaleis gewoon geweldig voor te gaan , ben er al keer of 8 geweest nu laatste jaren altijd met de trein en de metro, nooit problemen gehad altijd goed geweest :)

deze keer zal ik in men illusion go's on and on and on and on shirt komen :)
Eagle`
Pleur Armin deze keer is op een groter stage dan op Antwerp is Burning ;)

Mja je moet het me niet zeggen bout controle, had op AiB rugzak mee, die mannen van de police hebben me daar grondig gechecked :p
Eagle`
quote:
Originally posted by CygnusX
Live volgens mijn bron.
Wat had je het liefste, live of dj set?
Mja bout die live kom je meestal bedrogen uit remember die tapes van Cygnus X :(
TatanaGirl
Ik kan niet wachten tot dat het zover is. Ik heb echt wel leuke vooruitzichten. Illusion beach en dan dit groot feestje!

Groetjes

TatanaGirl
Buoyant
live is inderdaad een vrij breed begrip heb ik ondertussen gemerkt,
op de afgelopen Trance Energy heb ik Cygnus X ook "live gezien", alloewel gezien, kheb eigelijk toen geen dj gezien tijdends da half uurke, gewoon wa vuur en wa lasers en een groot scherm met allemaal "spectaculaire effecten" en de 3 enige hits van Cygnus X (orange theme,superstrings en positron) twas al bij al wel cool ma daar zat ik op dat moment eigelijk nie echt op te wachten.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium