return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
16 jaar Illusion - 26 september - sportpaleis Antwerpen

Mister_Michel
Ge kunt die hier bestellen op de site denk ik zenne :D

En I love techno was ook supersnel uitverkocht, dus willek mijn kaartje op tijd hebben hé :D
Gladius
jup ik heb zonen tshirt, besteld via deze site, maar die is al vrij lang disabled, is blijkbaar "under construction till early june", want ik wouw der nog ene bestellen =).

En een meeting lijkt me een zeer goed idee. ik denk da we zeker ne man of 10 (minstens) bij mekaar gaan krijge, moet wel fun zijn.

btw, gehoord van illusion btw? ze hebbe daar ne razzia gehoude en der is 6 man in "comateuze toestand" moete worde afgevoerd nr het ziekenhuis. discotheek is al zeker een week geslote en den baas is opgepakt.
ik was der al 3 keer geweest en eigenlijk viel mij da ni zow op dat der zwaar gedeald/gepakt werd. hopelijk gaat da ni dezelfde richting uit als la rocca.

-Glad
ps: toch niemand van TA opgepakt ofzow? ;)
Tiger777
Misschien iemand die zich in comateuze toestand gedronken heeft met palm ;)
Volges mij zijn wij wel vrij clean denk ik.

ja, eiglek wil ek ook wel zonen t-shirt...
ma...
quote:
The shop is under construction - it will re-open in early June.

dju he!

Ik zal noges me men ouders moete gaan klappe... want heb veel goesting om daarnatoe te gaan... efin, we zien nog wel.
Tiger777
hmm... ik zat zo te denken... de laatste trein naar antwerpen... in om 22:35... Ik denk da als ik ga zegge da'k om 22:20 ga gaan slapen... ze da vrij RAAR gaan vinden...

:sadgreen:
Mister_Michel
quote:
Originally posted by Tiger777
hmm... ik zat zo te denken... de laatste trein naar antwerpen... in om 22:35... Ik denk da als ik ga zegge da'k om 22:20 ga gaan slapen... ze da vrij RAAR gaan vinden...

:sadgreen:

Doe wat ge wilt maar ziet dat ge meemoogt :o

Desnoods slaat ge diene psychopatische pa van u KO :whip:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium