|
|
| Robvef |
| LoL --> ik wist niet dat je ook zo'n kant had. :D :p :D :p |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by M5
haha die goeie ouwe tijd ...:)
maare dat is toch zeker wel een jaar of 4 geleden ?? ...en je bent nu 19 toch? 15 is wel errug jong om daar rond te lopen op zo'n hardcore feest lijkt mij !! |
nou..ik was dus wél 15 toen ik liep rond te stuiteren op Sporthallen haha...en gelukkig ben ik zo vroeg begonnen anders had ik hééél wat vette feesten moeten missen! haha toen we vorige week in de trein terug zaten vanaf HMH zaten we bij een paar gozers in de trein en die vroegen "vond je het een leuk feest?" dus ik zei "jaaaa..Mauo was véééét!..alleen jammer dat ik een beetje verkeerd gegaan was" en die gozers zo "ach kan gebeureh.." ik zo "nou het was anders wel de eerste x in 4 jaar!!"...hahaha...de hele coupe lag zowat voor pampes..."huh..4 jaar????" haha al die groentjes hadden op Qlimax pas hun eerste pilletje geslikt ofzow....loooooool!!! ik voelde me wel de vrouw toen ff rofl Josta de Veteraan :D |
|
|
| M5 |
| zozo dan ben je vroeg losgelaten met 15 jaar !!! :) ach ja sommigen zijn nu eenmaal snel volwassen , bij anderen duurt het weer wat langer ....en sommigen worden het nooit!! |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by M5
zozo dan ben je vroeg losgelaten met 15 jaar !!! :) ach ja sommigen zijn nu eenmaal snel volwassen , bij anderen duurt het weer wat langer ....en sommigen worden het nooit!! |
LoooL!! ik zat met me 15 jaar echt niet bij een dikke party of aan de pille.. dat hakke deed ik dan nog wel :) Maar ik was wel iets van 1 uur thuis haha..
ps ik hoor denk ik tot de en sommigen worden het nooit!! (volwassen dus) Maar daar ben ik best blij mee ;)
Althans ik hoef niet zo serieus in het leven te staan... :p |
|
|
| Starfox |
man?? is that you?
oh god.. i will have to travel to holland.. very cute girls :)
btw.. i meant by : kont schoptinh = ass kicking
hehehehehehehehehe
thanx miss proxx.. i understood u
hehehe
met arturo ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|