return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 
The Lab "largest indoor dance event in the history of Sweden "

hustler
Seriöst, killarna på Lounge Lab vet ju verkligen hur man "trissar" upp folk. I deras huvuden verkar ju DJ Jurgen vara gud personifierad. Jag hade tänkt mig någon i min mening "stor" som Ferry eller någon liknande.

I men mening är Devotion 100 ggr. fetare, i line-up synvinkel då.

Mvh
St_Andrew
quote:
Originally posted by hustler
Seriöst, killarna på Lounge Lab vet ju verkligen hur man "trissar" upp folk. I deras huvuden verkar ju DJ Jurgen vara gud personifierad. Jag hade tänkt mig någon i min mening "stor" som Ferry eller någon liknande.

I men mening är Devotion 100 ggr. fetare, i line-up synvinkel då.

jo e väl duktiga på marknadsföring, men jag tycker inte att devotion har fetare linup... digweed e riktigt fet! och för att inte tala om marco v! synd bara att han får spela så kort tid :(

sen är det ju hyffsat många andra feta djs oxå! helt klart mycket bra linup även om den kanske inte är så bra som dom sa att den skulle vara...
Vizay
quote:
Originally posted by St_Andrew
WTF! Jürgen! hehe.... har aldrig hört något set av honnom så han kanske är bra vem vet? men mannen bakom alice deejay... jag känner mig tveksam... hehe... hade väntat mig en riktigt FET dj!

tror iofs inte att han ska underskattas bara pga. alice deejay projektet...man kan ju tillägga att svenson & gielen också var några av dom som va inblandade i alice deejay så :p
hustler
quote:
Originally posted by St_Andrew
jo e väl duktiga på marknadsföring, men jag tycker inte att devotion har fetare linup... digweed e riktigt fet! och för att inte tala om marco v! synd bara att han får spela så kort tid :(

sen är det ju hyffsat många andra feta djs oxå! helt klart mycket bra linup även om den kanske inte är så bra som dom sa att den skulle vara...

Missförstå mig inte, lineupen är riktigt fet på Lounge Lab och Digweed är kung. Hans musik tilltalar dock inte mig som i princip enbart lyssnar på just melodisk/uplifting trance med vissa undantag. Jag tycker att killarna har riktat sin marknadsföring med festen till just folk som lyssnar på den genre. Har aldrig dock aldrig hört Jurgen så jag vet inte, han kanske är det grymmaste som finns bakom två vinylspelare.

Räcker dock inte för mig att åka till Malmö..:stongue:
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by RebeL9
jisses de kunde inte grävt fram något sämre :)
räkna med att nästa DJ blir DJ Aligator.

Så du har hört nåt set med han ? *undrar*

Vilket skräck senario om DJ Alligator skulle komma... då vet jag inte vad jag skulle ta mig till... :nervous:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden