return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 
The Lab "largest indoor dance event in the history of Sweden "

Vizay
jag har bara en fråga...har jag missat den nya storDJ'n dom skulle tillkännage under augusti? :p
St_Andrew
quote:
Originally posted by Glorie
jag känner att ja hemskt gärna vill åka ner på denna fest... hmm
lär bli nån panikartad impulsresa, med nedfärd på kvällen och hemfärd på morgonen.. känner inte nån nere i skåne :(

eeeh kom igen, dålig anledning, godtages icke :p

jag har inte heller nånstanns o sova så det blir väl sova på nån parkbänk eller så innan tåget går hem igen...
LoungeLab
Before anyone gets a heart failure here:

one of our working firms (La Resistance AB) went into liquidation last Monday following an ongoing legal dispute (check our site for details) BUT I WOULD LIKE TO STRESS THAT THIS IN NO WAY AFFECTS THE LAB AND/OR OTHER LOUNGE LAB EVENTS. Everything still has to be approved by the high court of Skåne and Blekinge which might take a few months. I know a lot of people might jump up on their chairs cheering to see Lounge Lab is bankrupt, but sorry, no can do yet (maybe on October 12 ;) )

Cheers,

/Bas
ScuL
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Klart du ska komma tokfia :) Och du det finns ju massor med trevliga Malmö/Skåne-TAs :) Bara hugga tag i första bästa å slagga där om det behövs :)

Själv har jag erbjudit Scul med vän att sova hos min morsa som bor nära lokalen där festen håll för att underlätta för han... Jag e ju skyldig han efter all gästfrihet hans famlij gav mig och Kenny :)

tack ska du ha.
kommer kenny också till malmö förresten?
vi skulle ha en stor TA-meeting!!
vet inte ännu om min kompis går med men jag ska höra det snart.
jag har fixad en gästplats iaf så jag behöver inte skaffa biljett ;)
det enda som är inte klart ännu är om hur vi ska resa uppe men det löser sig. förresten snackade jag också med bastiaan på telefonen och han släppte nåt helt interessant men tror inte att jag kan berätta det här på forumet :)

-edit-

schysst.. det finns också en kort reklamfilm på deras sajt.
de ska sända det på ZTV och Eurosport Nordic nästa vecka :D
hustler
Vem är det som kommer nu då? Är det officiellt?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden