return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 
The Lab "largest indoor dance event in the history of Sweden "

SteveTranz4ever
First post by mr LoungeLab
I have to say welcome to you.... :)

About the ticket sales... it usually pick up the last week befoe the event here in Sweden, sometimes they sell up to ten times as many as the other weeks...

Alltså det brukar ju sälja tio gånger fler biljetter den sista veckan än övriga veckor som dom vart til försäljning, det gäller ganska generellt för fester i Sverige... :)

By the way... How many tickets are for sale now after all the changes ? Are you confident that you will sell as many as you want to.. after all the biggest party yet in Sweden has only sold 2600 before... okay now you have Denmarks party people close but anyway... I´m curious.
St_Andrew
thx for the info loungelab, and welcome to the TA forums :D

looking forward as hell to this!

will you present the new DJ before the end of august? if so, it's going to be this wekeend...?
ScuL
jag såg det här på Lounge Lab's sidan idag:

quote:
Lounge Lab's™ executive promotor for The Lab™, Bastiaan Flink, has lived in Sweden since November 2002 but has a Dutch passport.

quote:
Originally posted by LoungeLab
bla

asså, förmodligen skriver han på Engelska eftersom han är inte Svensk :D därför skriver jag liten på Holländska till honom eftersom jag vill inte våga PM:a (vet inte om han läser).

Hej Bastiaan..
Wat grappig dat er überhaupt een landgenoot in Zweden zit die daar een dancefestival wil gaan organiseren.. Kon ook niet anders dan dat er iets Nederlands achter de coulissen schuil moest gaan want die Zweden zijn niet zo rap met het nemen van initiatieven.
Ik sta zelf op het punt om te emigreren (waarschijnlijk volgend jaar), alhoewel iets noordelijker in Zweden, Malmö is nog behoorlijk naast de deur vanuit NL. Ik heb zelf ook wel eens met het idee in m'n kop rondgelopen om daar eens wat te proberen van de grond te krijgen indien ik er zou gaan wonen. Het is de afgelopen jaren behoorlijk belabberd gesteld met de scene, gelukkig zit er vanaf dit jaar veel verbetering in en "jouw" project voegt daar zeker veel aan toe. Ik hoop ook zeker dat trance een stevigere commerciële kracht krijgt in Zweden en dat het een beetje uit de underground verdwijnt.. Het zou echt machtig zijn als iets á la Trance Energy van de grond zou kunnen komen daar. Afijn, ik wens je veel succes met wat je tot nu toe hebt gedaan en wie weet kan ik je nog ergens mee assisteren.
Groeten
Martijn

-edit-
oh trouwens... Ik denk ik serieus over om er naar toe te gaan al is het alleen omdat het een historisch moment is voor de scene in Zweden. Moet alleen nog even kijken of ik het red met vervoer :)
reveal
då har man bijett :D
LoungeLab
Hi, nou ja ik moest me toch vermaken een beetje hier. Inderdaad, ik heb een Nederlands paspoort en organiseer samen met een aantal collega's uit diverse landen The Lab. Erg grappig, maar buitengewoon ingewikkeld met alle Zweedse regels. Heb een zwaar hoofd ervan (was al groot, maar nu dubbel!)

Anyway, het is veel en keihard werk, maar we komen er langzaam maar zeker. Kaartverkoop is moeilijk hier (en desastreus in de zomer) maar is nu goed op gang. Ik slaap iedere avond een beetje beter.

Bel me even als je komt! +46 734087392 (en dat nummer zuigt inderdaad, maar goed, het moet maar even)

Groeten,

/Bas

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden