return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 
The Lab "largest indoor dance event in the history of Sweden "

JayBee
quote:
Originally posted by Aendy
Vem är ironisk på internet? Om någon överhuvudtaget ska märka ironin får man ju överdriva så att det inte blir kul längre. Jag brukar alltid ha som regel att låta bli ironin när jag sitter på nätet, blir bara en massa missförstånd!

:wtf: :wtf:

Altså jag vet inte om jag borde kommentera detta.. låter ju ur-löjligt. Altså när det finns personer som dig som alltid skickar negativa replies så är det så jävla tråkigt. kan inte du göra mig en tjänst genom att inte svara på sånt jag skriver. jag vill inte vara taskig eller nått men enda sedan jag började skriva här på TA har du alltid svarat i negativ form till mig, vet inte om du gör så mot alla men jag bryr mig inte.

hoppas jag inte låter jätte taskig nu men du förstör så jävla för mig. //Jocke

föresten steve: De e lungt, alltid ett nöje att läsa vad du har att säga :)
Aendy
quote:
Originally posted by JayBee
:wtf: :wtf:

Altså jag vet inte om jag borde kommentera detta.. låter ju ur-löjligt. Altså när det finns personer som dig som alltid skickar negativa replies så är det så jävla tråkigt. kan inte du göra mig en tjänst genom att inte svara på sånt jag skriver. jag vill inte vara taskig eller nått men enda sedan jag började skriva här på TA har du alltid svarat i negativ form till mig, vet inte om du gör så mot alla men jag bryr mig inte.

hoppas jag inte låter jätte taskig nu men du förstör så jävla för mig. //Jocke

Känn lugnet, ska inte dryga mig nåt mer med dig. I detta fallet var det dock du som började vara negativ och sedan menade på att du var ironisk och jag har lärt mig att ironi är en väldig svår konst att behärska rent allmänt och ännu svårare i skriftlig form.
St_Andrew
Wiiiiiiiiiiiiiiiii nu har jag biljett :D :D :D

Synns där =)
reveal
quote:
Originally posted by St_Andrew
Wiiiiiiiiiiiiiiiii nu har jag biljett :D :D :D

Synns där =)

najs :D då vågar man köpa biljett nu, eftersom nån annan har "testköpt" redan :p
St_Andrew
hmm dom har dragit in 4000 biljetter :eyes:
http://www.loungelab.se/tla/
pga säkerhetssjäl men iaf... verkar lite skummt tycker jag... men allvarligt så skiter iaf jag hur mkt folk det kommer dit, grymmt blir det iaf!!!

BTW, skulle dom inte presentera deras super dj nu i augusti? nån som hört något?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden