return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 
The Lab "largest indoor dance event in the history of Sweden "

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Cow men jag e förvånad över att så många "ser ner" på lineupen, det e fan john digweed, marco v, dj remy, michael de hij dom e skit stora utomlands ju.
men men... det e väll mycke radio trance här inne eller?
hursomhelst e där en bra blanning för tillfället, fattas bara en från ferry-armin-tiesto genren så har vi praktiskt taget allt.

ses i oktober ;)
Håller med dig men jag e fortfarande störd på att vissa DJ bara får drygt en timme att spela... De e ju nästan som sex utan klimax... eller nåt sånt :p
RebeL9
:eyespop: :eyespop: :eyespop: digweed :eek: :eek: :eek: :eek:

ärligt. jag lär nog åka just pga Digweed. FATHER OF BEDROCK HERE I COME! \o/
zamson
jag blir också sugen...John rockar ju stenhårt... och marco v gör det inget om jag ser igen ;)

hoppas d blir några busspaket ned till malmö... eller så kanske man får bila ned
zomn
Fortfarande inte ett ord om vem som är den 'stora överraskningen'...

Pratade med en av de PR-ansvariga igår och han var verkligen stenhård med att inte avslöja vem det var, ska bli oerhört spännande att se vem dom lyckats lura hit. :nervous:
St_Andrew
Nån som vet när dom släpper det?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden