return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 
The Lab "largest indoor dance event in the history of Sweden "

Sand Leaper
Jeg syns ikke dette er noe klage over i det hele tatt.Derrick May,Marco V og Digweed er 3 gigantiske navn innen elektronisk musikk, og med folk som Remy,Michel De Hey,Kox Box og Minilogue vs Son Kite i tillegg kommer dette til å bli høykvalitets musikk over hele linja, med god variasjon.Så får det heller være at noen rakk å overhype dette. (largest indoor event in history in Sweden,ja.:rolleyes: ). Har jeg penger til dette,så det ingen tvil om at jeg tar turen hit(med mindre noen andre events kommer i veien). Og da syns jeg sannelig dere som faktisk bor i nærheten kan ta turen også:p
Smekbar
helt ärligt... ni är ju inte bara så lite trångsynta... ni får ju faktiskt ta och inse att det finns många inte så kända DJs som e fett mycket bättre än många av de kända men som aldrig blir nått just pga av att folk bara vill gå på fester där samma DJ som de sett 10ggr innan spelar, för att bli lite överraskad på dansgolvet vore ju döden... nu när det äntligen börjar komma lite ordentliga fester till sverige så kan ni ju vara med o stödja dem istället for att klanka ner bara för att de inte lyckas dra de största DJsen direkt... det är inte alltid det man känner till sen innan som är bäst, det är viktigt att "vidga sina vyer".. :) tänk på det...

förövrigt...

Har sett Son Kite live 2 ggr, kan ju säga att de är enormt skitbra. Sjukt bra båda gångerna, riktig stampmusik... typ progresseive psytrance... supersmek...

o marco V e ju rätt bra, lite för snäll musik kanske...
Derrick May har jag nog aldrig hört, men om det e nån techno snubbe från detroit så lär det ju typ vara supersmek det med.. :)

ska lätt dit o röja.. :)
reveal
quote:
Originally posted by Smekbar
nu när det äntligen börjar komma lite ordentliga fester till sverige så kan ni ju vara med o stödja dem istället for att klanka ner bara för att de inte lyckas dra de största DJsen direkt...

när arrangören skryter om att the lab ska få sensation white att likna ett högstadiedisco, då är det lätt att bli besviken när lineupen ser ut som den gör

dessutom ska de allra flesta av oss dit, så vi ses där antar jag? :)
mindshooter
quote:
Originally posted by reveal
när arrangören skryter om att the lab ska få sensation white att likna ett högstadiedisco, då är det lätt att bli besviken när lineupen ser ut som den gör

dessutom ska de allra flesta av oss dit, så vi ses där antar jag? :)

Håller med, jag är inte besviken på själva "kändisskapet" på DJarna som Smekbar verkar tro...det handlar mer om musikstil för mig, jämför man med sensation white när det är en Psy,Hardtrance,Progg,Techno fest så är man lite fel ute tycker jag.
Jag hade väntat mig fet lina med uplifting och melodisk trance..därav besvikelsen... men andreas som uttalade sig om saken är inte arrangör :)
el_vez
hahah... börjar nästan gråta

DIGWEED!!!
jag älskar honom!

har knappt lyssnat på något annat än hans kiss100 show det här året
(kolla www.mercuryserver.com)
hade lätt betalt 415 spänn för att se bara honom.
de andra känns som en bonus.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden