|
|
| SnuggLe |
LOL, check dit:
Hier komen de beste antwoorden op mijn vragen van gisteren.
1) Weet jij hoe het komt dat we niets van de Nachtwacht horen nu (en ik citeer Mick Boskamp op de Playboy-site) 'Amsterdam een soort oude Rome is dat in de hens staat'?
Antwoord (van Gijs): Omdat de nachtburgemeester verkiezing net zoiets is als geloven in sinterklaas. Fictief genot.
2)Waarom lees ik van alles over Pink Pop, vooral over de zgn. gevestigde namen, behalve over The Matthew Dekay Band die duizenden mensen uit hun voegen lieten gaan in de grote tent?
Antwoord (van Dj Madskillz): Omdat driekwart van Nederland nog steeds van gitaargeneuzel houdt.
3)Waarom krijg ik tranen in mijn ogen als ik op het Journaal de jonge meisjes annex drugskoeriers in Turkije zie die zogenaamd stoer lopen te doen tegen verslaggevers?
Antwoord (van Rene): Waarschijnlijk heb jij ook de film Midnight Express (met muziek van Moroder!) gezien?
4) Waarom wordt een Nederlands onderdaan uitgeleverd aan Amerika voor een strafbaar feit dat hij hier in zijn eigen land heeft begaan?
Antwoord (van Devin d'Or): Omdat Nederland graag een wit voetje haalt bij de Amerikanen, want dat staat wel zo goed op je CV als politicus.
5) Waarom wil ik af en toe iemand, zomaar iemand, voor zijn bek timmeren? Ik doe het niet, maar waarom toch die drang?
Antwoord (van Bram Kampschreur): Human nature :-) Hormonen en dat soort zaken. Ergernis zit in de mens zelf. Iedereen heeft die drang.
6)Wat is er mis met een horeca-zaak die zowel alcohol als hasj verkoopt?
Antwoord (van Jack Undercover): Niks dus. Hoemeer blowers in de kroeg, hoe beter en/of rustiger en relaxter. Is dat trouwens wel zo...??? Is dit wel eens underzocht?
7) Waarom wordt er zo hinderlijk gekeuveld op message-boards over helemaal niets, terwijl dit de kans is om gezamenlijk een vuist te maken?
Antwoord (van Faisal Sheikh): Wij weten niet hoe het moet. Onze ouders hebben het waarschijnlijk wel ooit gedaan en kunnen het nog steeds maar deze mensen zijn te druk bezig met hun carriere, of te druk met lui-zijn om het ons te laten zien. Bovendien, zij zouden niet begrijpen waar de vuist voor dient, zij zijn wel voor vertrutting waarschijnlijk.
8) Is er misschien iemand die vanaf volgende week mijn column voor een aantal dagen kan overnemen? Ik ben vanaf a.s. vrijdag een week op vakantie. Dat ik eraan toe ben, is voor mij een vraag en voor jou een weet.
En dat was opmerkelijk en erg bemoedigend ook; bijna iedereen die me mailde, wilde wel een column maken. Wat te denken van het volgende: stuur een mailtje naar matthijs@partyscene.nl dat je bereid bent om een column te schrijven. Hij neemt dan contact met je op. We hebben er vijf nodig, beginnende bij maandag (maandag 23 juni ben ik weer terug). Dus 1 per man (of vrouw) moet lukken. Okay, I am out of here...
Whehehe, ik stuur op mijn werk voor de gein een reply op alle vragen, sta ik er ineens in :)
Anyway, lezen meer mensen deze columns? En weten jullie nog meer goede colums? Je kan nu zelf je column insturen! |
|
|
| Kakao |
| Blergh, columnschrijvers zijn van die figuren die niet genoeg moedermelk kregen toen ze klein waren en nu op een andere manier naar aandacht zoeken :rolleyes: |
|
|
| magrec |
Hehe de column van victor is wel leuk.
In het begin was het ff "vreemd" maar nu ik er zo goed als zeker achter ben wie "hij" is en zijn columns steeds leuker worden surf ik iig iedere dag ff naar ps voor de column van "victor". |
|
|
| MaGiK54 |
| Column van mijn naamgenoot is bijna altijd wel vermakelijk. Lees hem bijna elke dag. |
|
|
| magrec |
| De vraag is alleen of jouw "naamgenoot" wel echt bestaat....;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|