return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 
Rijlessen VS Rijopleiding

Lemming
quote:
Originally posted by arjoderoon
staat weer tegenover dat als je een hele dag achter het stuur dat je dan weer in 1x zoveel te verwerken krijgt dat je de helft vergeet. heb je net het ene geleerd, krijg je het volgende alweer waardoor je het vorige onderdeel al weer min of meer vergeet....???

Dat valt wel mee hoor, je rijdt gewoon examenroutes (tenminste ik wel na een paar dagen) en dan kom je gewoon alles tegen wat in het dagelijks verkeer wel voorkomt, en zo blijf je alles wel onthouden..

Verder zei er ook nog iemand dat je als je in 10 dagen je rijbewijs haalt, je niet in de Randstad kan rijden, of iig niet goed kan anticiperen op de omstandigheden daar, maar zou je dat dan wel kunnen als je een jaar lang les in Friesland zou krijgen? Dat heeft dus meer te maken met de plaats waar je les krijgt dan met de tijd waarin je je rijbewijs haalt.
arjoderoon
nou ja dit heeft niet zoveel met rijopleiding of lessen te maken, maar ik was behoorlijk gefrustreerd dat ze zo onwijs willekeurig zijn bij het CBR. je kunt gewoon perfect rijden en toch zeggen ze dat je "niet genoeg ervaring hebt" en als je een lekker wijf bent ofzo en 10 voetgangers en 5 fietsers dood rijdt, krijg je als nog je rijbewijs... en je kunt er niks tegen doen.
achteraf vind ik het slechts zonde van mijn geld. ik heb gewoon nog wat langer mogen lessen, en was echt geweldig. k had een top instructeur. en heb toch mijn rijbewijs gehaald, in 3x dan, maar ik kon toen ook wel rijden. en dat terwijl mijn zus hem in 1x had, en die gelijk de eerste keer dat ze alleen reed het bankje voor ons huis aan gort reed, en de hele tijd vroeg wat ze moest doen enzo...
Switch
quote:
Originally posted by Lemming

Verder zei er ook nog iemand dat je als je in 10 dagen je rijbewijs haalt, je niet in de Randstad kan rijden, of iig niet goed kan anticiperen op de omstandigheden daar, maar zou je dat dan wel kunnen als je een jaar lang les in Friesland zou krijgen? Dat heeft dus meer te maken met de plaats waar je les krijgt dan met de tijd waarin je je rijbewijs haalt.

da's dus bull, want je krijgt gewoon alle situaties voorgeschoteld. ik durf zelfs te beweren dat mensen uit de randstad slechter rijden dan mensen uit andere delen van het land

<flamen maar> :D
eieregooie
quote:
Originally posted by Switch
da's dus bull, want je krijgt gewoon alle situaties voorgeschoteld. ik durf zelfs te beweren dat mensen uit de randstad slechter rijden dan mensen uit andere delen van het land

<flamen maar> :D

Haha... kom jij maar es een middagje door Den Haag rijden dan ;) Heb wel het idee dat mensen uit de stad voorzichtiger rijden... Tenminste... als ik die verhalen hoor van hoe er hier in het westland gereden wordt...

Nou, mag ik niet teveel zeggen, want ik heb nog geen rijbewijs... moet ook maar es beginnen... Wil gewone lessen doen, maar liefst meerdere lessen in de week...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland