return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Rijlessen VS Rijopleiding

arj1o1
ben 17 dus....
maar ga het gewoon heel snel doen als ik 18 ben en geld heb maar niet 10 dagen, flip ik helemaal volgens mij
Robert
mijn zus deed zo'n 10daagse cursus, was in 1 keer geslaagd.
ik deed gewone rijlessen en was ook de eerste keer geslaagd.

bij een cursus hoef je niet al eerder gereden te hebben. voordat je aan de cursus begint moet je eerst een dag langskomen om te rijden. dan schatten ze in hoeveel dagen je nodig hebt. je zou hem dus ook in minder dan 10 dagen kunnen halen.

ik deed de cursus niet omdat ik er te lui voor was en ik had geen 10 dagen vrij achter elkaar. gewone rijlessen vond ik prima.
New Wave
De mensen die ik ken en die een ANWB 10 dagen opleiding hebben gedaan, hebben al 50 auto's in de prak gereden.
Ik heb zelf gewone lessen gevolgt en dat zou ik ook gewon doen.
10 dagen is prutswerk en je wordt er kanarie van.
MennoB
Ik ben nu aan het lessen en ik neem 1 les per week. 1 les is 1 uur. Ze willen dit ook nie langer doen omdat je dan te lang in een auto zit. In dit uurtje krijg je tips waar je in eerste instantie wel op let of uitvoerd maar in de les zelf nog niet echt aandacht een besteed. De les erop gaat dat ineens vanzelf bij mij....

Ik weet nie hoelang je in de auto zit bij een 10 dagen cursus maar volgens mij is dat niet echt goed, hoewel je pas leert autorijden als je je rijbewijs haalt...
Robert
quote:
Originally posted by MennoB

Ik weet nie hoelang je in de auto zit bij een 10 dagen cursus maar volgens mij is dat niet echt goed, hoewel je pas leert autorijden als je je rijbewijs haalt...

van 9-5 dacht ik, dus gewoon 8uur. daarvan rij je de helft en kijk je voor de andere helft bij iemand mee. dus 10dagenx4uur=40uur

zoiets

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland