return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
de officiële moppenthread

tor8024
als iemand een goeie mop kwijt wil, dan kan dat hier! :crazy:

zal ik alvast de spits afbijten..

een belg en een hollander stranden op een verlaten eiland in de pacific. ze worden er gevangen genomen door een inheemse stam. het stamhoofd komt naar hen toe en zegt dat ze zullen vrijgelaten worden als ze een opdracht tot een goed einde brengen. de opdracht bestaat erin honderd stuks van dezelfde soort vrucht te verzamelen.
beiden vertrekken op pad en een tijd later komt de belg als eerste terug met honderd bosbessen. "goed", zegt het stamhoofd, "nu steek je ze allemaal in je gat. maar let wel, als je in de lach schiet, gaat je hoofd eraf!" alles verloopt goed.. 97.. 98.. bij 99 begint hij toch wel te lachen zeker! hij wordt onthoofd.
hij komt in de hemel, en god vraagt hem wat hem bezielde: "hoe kan dat nu, je was er zo dicht bij?!" de belg antwoordt: "sorry, ik probeerde me nog in te houden, maar ik zag die hollander afkomen met honderd kokosnoten!"

:stongue: :stongue:

ok, nu is het jullie beurt.. :)
tor8024
awel, heeft niemand een goeie mop om met ons te delen? :)
Belgian Bonzai
't Zit in een hoek en 't wordt alsmaar kleiner, wat is het?

Weet niet?

Een mongool met een kaasrasp.
Tiger777
ewel, eiglek ni nee. Ik ben zo geen moppetapper :p

die kende ik al bonzai :toothless
Cosmic Guy
Oke, t zijn niet moppen maar ze zijn wel leuk:

Vrouwen moet je niet al te letterlijk nemen, figuurlijk zijn ze juist het mooist.

Het huwelijk is als een bad. Het is niet zo warm als je er eenmaal aan gewend bent.

In menig huwelijk is er maar één lichtpuntje overgebleven: het T.V.scherm.

Er zijn twee redenen waarom een man naar een café gaat: of hij heeft geen vrouw of hij heeft er wel een.

Bestaan er wegwerpboemerangs ?

Zonder vrouwen gaat het niet, dat heeft zelfs God moeten toegeven.

Een baas is iemand, die vroeg is als jij laat bent en laat als jij vroeg bent.

Dyslexie: leesblindheid. Bij mensen die eraan lijden beter bekend als lexysdie.

Iedereen moet in iets geloven. Ik geloof dat ik nog een pint ga drinken.

Bier zonder alcohol is als een B.H. aan een wasdraad, het beste is er uit.

Een speld in een hooiberg zoeken is eigenlijk niet moeilijk. Steek de hooiberg in brand en wat er overblijft is de naald.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium