|
|
| jploveparade |
Iedereen doet boodschappen. Sommige artikelen vallen verschrikkelijk tegen terwijl andere juist erg goed smaken of waar voor hun geld zijn.
Welke tips heb je?
Positief:
-Croky Thick Taste Slices Chips - Heerlijke smaken en lekker dik. Waarschijnlijk de lekkerste chips van Nederland maar helaas nog niet overal verkrijgbaar
-Philips Powerlife Batterijen - Voor je digitale photocamera ideaal. In vergelijking met Duracell maakt ik makkelijk 2 x zoveel fotos (400 ipv 200)
-Freeway Energydrink (Lidl) en Golden Power (Aldi) - Slechts 35 cent en best lekker!
-Eristoff Blue - Alsof engeltjes op je tong pissen (vooral na een uurtje vriesvak
Negatief:
-Pepsi X Cola - Bah wat goor! |
|
|
| Original |
Mona Passie voor chocola "Melk/puur met toffee of caramelsaus"

Zeker een aanraaier.
Negatief:
Cola met Citroen erdoor en Cola met Vanille erdoor:whip: :whip: |
|
|
| stevesimon |
Bij de Hema zon pakket kopen met zelf te maken HEMA Hotdogs, inc broodjes, worstjes (DUH) en de super lekkere saus!
Vooral als student met weinig geld echt een aanrader, 4 stuks in een pak kost maar een paar euro.
:) |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by jploveparade
Positief:
-Croky Thick Taste Slices Chips - Heerlijke smaken en lekker dik. Waarschijnlijk de lekkerste chips van Nederland maar helaas nog niet overal verkrijgbaar |
Dat meen je toch niet :) Overdreven veel smaak ja, niet te vreten :p Geef mij nog maar gewoon Lay's
ff vergeten wat ik positief vond :)
Positief:
Milk & Fruit: beetje prijzig vergeleken bij gewone melk, maar dan heb je ook wat!
Karvan Cevitam: Jawel :) beetje spa erbij en klaar ben je. Kun je zelfs nog variëren als je een keertje flink zoet wil, of juist niet :)
Negatief:
Red Bull light: heb je weleens op dat etiket gekeken? Net zoveel energiewaarde als een biscuitje. Volkomen nutteloos als je het mij vraagt. |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Dat meen je toch niet :) Overdreven veel smaak ja, niet te vreten :p Geef mij nog maar gewoon Lays |
lays paprika zit dus overdreven weinig smaak aan, geef mij maar de oude croky (de nieuwe zijn heus niet veel dikker naar mijn mening) of c1000 selectie paprika of die van de aldi.
verder positief:
-bullit: de goedkopere en betere variant van red bull ook slecht 0.35 en smaakt beter dan red bull
-zo'n magnetron shoarma/frikandel boordje van merk vergeten, zeer goed te eten
-heartbreakers chips: de enige natural chips die te eten is, niet een klein beetje ook
negatief ook:
-pepsi x: vet gave reclame maar niet wat ik verwachtte, ranzig misschien koud nog wel te drinken maar anders echt gewoon kauwgomballensmaak
-xi strength (die xi red bull geloof ik strength): ranzige smaak |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|