|
|
| Acidophilus |
Ik kan uit Duitsland 2 NIEUWE Technics SL1210 M3D'z krijgen voor 500 Euro per stuk.
Is dit een goede prijs hiervoor of weet iemand waar ik ze goedkoper kan krijgen?
ThanX,
Danny |
|
|
| Chicane |
| Ik heb de mijne vorig jaar bij Correct in Rotterdam gekocht, 1090 voor allebei, dus 545 per stuk incl btw |
|
|
| robin |
nieuw zal je ze denk ik niet goedkoper vinden, ik meen dat er een paar weken terug nog steeds advertenties geplaatst werden op marktplaats.nl door een bedrijf uit amsterdam (dichtbij voor jou dus) jeepee's audio ofzo, voor technics (mkll of md3, dat weet ik niet meer) ook voor 500 euro, incl. stanton 500's
check it out
gr
robin
*toch nog een nuttige 500e post :) |
|
|
| ChooChoo |
Ik heb ze uit duitsland voor 488 euro per stuk. Alleen dan zonder cartidges. bij www.musik-service.de. Maar het ligt daar in duitsland allemaal bij 500 euro. dus dat is een relaxte prijs.
grtz |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by robin
nieuw zal je ze denk ik niet goedkoper vinden, ik meen dat er een paar weken terug nog steeds advertenties geplaatst werden op marktplaats.nl door een bedrijf uit amsterdam (dichtbij voor jou dus) jeepee's audio ofzo, voor technics (mkll of md3, dat weet ik niet meer) ook voor 500 euro, incl. stanton 500's
check it out
gr
robin
*toch nog een nuttige 500e post :) |
off topic:
snel je supreme tranceaddict veranderen dan |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|