return to tranceaddict
Pages: [1] 2 
Tiesto & Coca Cola

Ruben_Dubbink
Krijg net een mailtje van coca cola met daarin info over een nieuwe promotiecampagne met Tiesto erbij.

quote:
Het is weer tijd voor de meest hotte Dance Events van Nederland. Ook voor Coca-Cola staat deze zomer in het teken van Dance. Daar hoort natuurlijk een commercial bij.
VJ Micha Klein is verantwoordelijk voor de productie ervan. Niemand minder dan DJ Tiësto zorgt voor de muziek.

quote:
Collect & win!!
Je hebt hem vast al in je handen gehad; het exclusieve Coca-Cola Tiësto blik. Er komen er nog meer! 8 cans en 6 halve liter bottles om precies te zijn. Geheel in het teken van Dance Vibes. Spaar alle 8 de blikken en win een complete Coke Jeanswear garderobe.
Lees op www.coca-cola.nl/dance hoe jouw collectie kans maakt op deze vette prijs!!

Op zicht wel een grappige commercial, beter dan dat chiwowa gedoe. Moet zeggen dat Tiesto de laatste tijd wel flink in het nieuws is.

Ben de laatste tijd even wat minder 'into' Tiesto, weet iemand wat de titel is van het nummer wat onder de reclame zit?

Reclamefilmpje

En wat vinden jullie van de samenwerking van Tiesto & Coca Cola?
Ding Chavez
Beetje jammer dat er dan weer onderin beeld moet "Music created by Tiësto". Ik zie nergens Micha Klein staan, terwijl die er toch denk ik wel net zo veel werk aan gehad heeft.
De man is duidelijk bezig zichzelf goed te verkopen, maar dat is z'n goed recht, daar is al eens eerder een discussie over geweest geloof ik :)
kreischer2000
Ik vind hem op zich wel geinig, ik ken het nummer helemaal niet verder. Blikjes ga k zkr verzamelen:D
arj1o1
best vet nummer en aangezien ik in de supermarkt werk heb ik die blikjes zo
mantisnl
wat een klotesite zeg! ligt t nou aan mij of is ie tering traag?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland