|
|
| magrec |
:eyes:
Eén van de platen die ik zocht na het feest met deep dish heb ik gevonden :) Het is echt zo'n mooie plaat. Die break :eyes:
Je kunt hier een stukje downloaden ;)
http://members1.chello.nl/~f.ebbinge/pqm.mp3
die break bij 49 seconden :eyespop: :eyespop:
Bah al die verkeerde namen voor die remix :(
pqm - nameless [unknown remix] |
|
|
| New Wave |
Maak is even een sticky thread: 'Magrec's progressive trashcan thread' voor magrec.
Dan hoeven we niet steeds naar al die loze progressive threads te kijken :p |
|
|
| tijs08 |
idd een mooie break!
rest van het nummer is me net iets te net niet zeg maar.. jammer! Maar wel top dat je hem hebt gevonden... :cool: |
|
|
| jploveparade |
Het is verdomde irritant als je verslaafd raakt aan een nummer, vooral omdat je na lang zoeken 'm eindelijk gevonden hebt. Kun je maar niet stoppen het steeds overnieuw te beluisteren. En je familie maar afvragen waarom steeds weer hetzelfde door het huis beukt :D
Ik heb dat met Firewall - Sincere :wtf: |
|
|
| Ding Chavez |
Ik heb disc 1 van PQM - Nameless, zal de remixen die daar opstaan eens vergelijken, maar als niemand de remix nog geIDed heeft in het tracklist forum is er denk ik weinig kans dat ie daar op zal staan.
Maar is idd een superplaat, mijn persoonlijke favo is de chab remix (1 welteverstaan).
[EDIT]Voor de mensen die het niet wisten en toch geintereseerd zijn, PQM = Prince Quick Mix. En die heeft nog een aantal sterke progressive plaatjes op de naam staan :)[/EDIT] |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|