return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Evolutie?

SnuggLe
Merk je zelf dat je laatste tijd / jaar anders tegen dingen in de housewereld aan bent gaan kijken? Dat je jezelf 'ontwikkeld' hebt? Dat je meer naar bv techhouse/progressive bent gaan luisteren, meer naar hardstyle, minder naar trance?

Wat voor een dingen zijn JOU het laatste jaar opgevallen??????
Qua feesten / stijlen / dj's / tranceaddict?

Vertel vertel!

Ik zelf ben meer richting Techno gegaan. Van trance richting progressive, van progressive naar techhouse / techno. Dj's zoals Digweed, Kleinenberg, Pascal Feos, Carl Cox en dat soort werk, vind ik nu helemaal GEWELDIG!
Verder valt het me op dat hardstyle toch wel erg groot is geworden, maar nu ook wel weer wat minder wordt volgensmij. De volgende stijl die 'gehyped' gaat worden is de techno, mark my words.
Ding Chavez
Ik zelf ben soort van compleet overgestapt op progressive. Op de een of andere manier kunnen nog maar weinig trance platen me boeien de laatste tijd. Ook bv de nieuwe nummers van MIKE vind ik persoonlijk weinig aan.
Tot ongeveer een jaar geleden luisterde ik nog wel het meerendeel trance en kocht ik ook voor het meerendeel trance vinyls. Geen idee waarom het in een jaar zo snel is gegaan, misschien was het Gabriel & Dresden wel :p

Of Techno de nieuwe hype wordt weet ik niet, misschien komt er idd wel een toegankelijkere (commercielere) kant van de techno.
DJ_Siesta
ben bij k3 begonnen richting spice girls, en toen zware afwijking naar idols.

heb me zeker ontwikkeld in de jaren ja, ben nu echt de muziek gaan waarderen, IDOLS!!
magrec
De hype rond techno is alweer minder aan het worden .
Tenminste dat zegt men.

Tsja ik ben gewoon gek van goede muziek. Ik noem het niet evolutie ofzo ik vind meerdere stijlen ok. Zolang het maar goede platen zijn.
Optimus
luister meer naar techno nu... hou nog steeds van (UK) Hardhouse, mar begin nu weer terug te trekken naar trance en ook onder indoctrinatie van Timmy:D meer techno:)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland