return to tranceaddict
Pages: [1] 2 
Belgische autotest: een msart tot het uiterste

arj1o1
ik dacht misschien ook wel leuk om hier te posten
jullie zijn tenslotte belgisch:

http://www.vtm.be/asx/glimmerenglatter/afl6_auto.asx

is dit trouwens echt op TV uitgezonden?
Tiger777
die klote sergio doet ook mee... het varken.
BEACHBOY
quote:
Originally posted by arj1o1

is dit trouwens echt op TV uitgezonden?

Die aflevering van TV6 heb ik niet gezien maar meer dan waarschijnlijk wel.

De presentator, Luc Alloo, doet wel meer van die onnozele of zelf verboden dingen. Hij is al meerdere malen op de vingers getikt geweest.
Zo heeft hij bvb al met behulp van verborgen camera's de veiligheid van de Luchthaven van Zaventem op de proef gesteld(ik meen me te herinneren dat hij wapens of drugs mee wou smokkelen), Cocaïne en XTC aangekocht op straat en in discotheken om te bewijzen hoe makkelijk dat wel is en nog veel andere dingen (kan er nu even niet meer opkomen.)

Die andere, Sergio, is ook wel één van m'n favoriete mediafiguren. Echt zo'n cool manneke, roepen en tieren, geen schaamtegevoel... hehe, de max!! :D :D
Mister_Michel
quote:
Originally posted by BEACHBOY
Die aflevering van TV6 heb ik niet gezien maar meer dan waarschijnlijk wel.

De presentator, Luc Alloo, doet wel meer van die onnozele of zelf verboden dingen. Hij is al meerdere malen op de vingers getikt geweest.
Zo heeft hij bvb al met behulp van verborgen camera's de veiligheid van de Luchthaven van Zaventem op de proef gesteld(ik meen me te herinneren dat hij wapens of drugs mee wou smokkelen), Cocaïne en XTC aangekocht op straat en in discotheken om te bewijzen hoe makkelijk dat wel is en nog veel andere dingen (kan er nu even niet meer opkomen.)

Die andere, Sergio, is ook wel één van m'n favoriete mediafiguren. Echt zo'n cool manneke, roepen en tieren, geen schaamtegevoel... hehe, de max!! :D :D

Yep twerd utgezonde, kheb die aflevering gezien. Eigenlijk vond ik ze maar zwak in vergelijking met al de andere afleveringen (dat bewijst hoe snel een hollander tevreden is :happy2: )

Anyway hij heeft ook eens een granaat en kalashnikov gekocht, de mijndienst is daarna speciaal moeten afkomen :D (toen was het nipt zenne, want hij had te weinig geld en diene gast was dar echt ni tevrede mee, hij is dan om 12.00 savonds nog achter 20.000 balle gaan zoeken)

Hij heeft ook is een krokodil gekocht (en alle andere illegale dieren getoont die ge hier wel kunt kopen)

enz

Was best wel een leuk programma (PS: Sergio is cool :toothless )
Tiger777
sergio? :nervous:
Een varke is der niks tegen... no offence.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium